شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#تیم ملی#رییس‌جمهور

سجادی: رییس‌جمهور برای حمایت از تیم ملی دستورات ویژه داده است/ ورزش انسجام ملی را افزایش داد

سجادی: رییس‌جمهور برای حمایت از تیم ملی دستورات ویژه داده است/ ورزش انسجام ملی را افزایش داد

وزیر ورزش و جوانان می‌گوید با حمایت مردم، تیم ملی در بهترین شرایط قرار دارد.

سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در گفتگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، با اشاره به آخرین شرایط تیم ملی فوتبال ایران پیش از دیدار برابر آمریکا اظهار کرد: خوشبختانه پس از پیروزی روحیه بخش تیم ملی برابر ولز، تیم ملی در بهترین وضعیت قرار دارد و هم‌اکنون می‌توان امیدوار بود، زحمات تیم ملی با کسب نتیجه برابر آمریکا و صعود به مرحله یک هشتم به بار بنشیند.

وی با بیان اینکه لحظه به لحظه با اردوی تیم ملی در تماس است، اظهار کرد: همه هم و غم ما در وزارت ورزش و جوانان و دولت موفقیت این تیم است و هر آنچه لازم بوده و لازم خواهد بود، در اختیار تیم ملی قرار می‌گیرد. در این راستا آقای رییس‌جمهور نیز دستورات ویژه و مقتضی را صادر کرده‌اند و بنده به عنوان وزیر ورزش این دستورات را پیگیری کرده و می‌کنم تا تیم ملی بدون دغدغه برای بازی با آمریکا وارد زمین شود.

سجادی با بیان اینکه بامداد سه‌شنبه به قطر پرواز خواهم کرد، گفت: از نخستین روزهای تشکیل ستاد ویژه جام جهانی خود را متعهد به حضور در کنار تیم ملی در این روزهای حساس و تاریخی می‌دانستم و الان هم وظیفه خود می‌دانم در کنار اعضای تیم ملی به عنوان فرزندان ایران باشم. خوشبختانه اتحاد و همبستگی ملی پس از بازی تیم ملی برابر ولز افزایش پیدا کرده و ورزش بار دیگر نقش بی بدیل خود را در راستای افزایش اتحاد ملی نشان داد. امیدوارم با تداوم موفقیت‌های ورزش که در ١۵ ماه گذشته سیر صعودی داشته، بتوانیم بیش از پیش شاهد این انسجام باشیم.

وزیر ورزش و جوانان در پایان با اشاره به نظرسنجی‌های انجام شده درباره محبوبیت تیم ملی فوتبال اظهار کرد: این تیم در قلب مردم جایگاه بزرگی دارد و خوش‌بینی مردم به تداوم موفقیت‌های این تیم به خوبی این موضوع را نشان می‌دهد.

انتهای پیام