خوشحالی بعد از گل وینیسیوس جونیور یک بار دیگر خبر ساز شده است.

نیمار از ابتدای فصل در بهترین فرم خود قرار داشته و گل ها و پاس گل های زیادی در ترکیب پاری سن ژرمن به ثبت رسانده است. با این حال او در همان ابتدای جام جهانی مصدوم شد و حداقل در دور گروهی جام جهانی غایب است.

وینیسیوس جونیور امروز در جریان دیدار برابر سوییس موفق به گلزنی شد و با شادی گل خاص خود به شکل ویژه ای از شماره 10 تیم ملی برزیل یاد کرد. این ژست را نیمار پیش از این در جریان یکی از بازی های لیگ قهرمانان اروپا و بعد از گلزنی به نمایش گذاشته بود و در واقع وینیسیوس هم به این شکل از او کپی برداری کرد. هر چند که این گل به دلیل آفساید مردود اعلام شد.

بازیکنان تیم ملی برزیل رابطه بسیار خوبی با نیمار دارند و این شادی گل وینیسیوس هم گواه این مسئله است. همچنین تیته امیدوار است که نیمار در سریع ترین زمان ممکن بهبود پیدا کند تا او را برای مسابقات حذفی جام جهانی در اختیار داشته باشد. هر چند که هنوز هم به قطعیت مشخص نیست این اتفاق رخ دهد.

گفتنی است وینیسیوس چندی پیش و قبل از دیدار رئال مادرید برابراتلتیکومادرید نیز جنجال آفرین شده بود. جایی که او توسط حریف تهدید شده بود که نباید در صورت گل زدن در واندا متروپولیتانو خوشحالی کند. در آن زمان نیمار برای حمایت از ستاره هموطنش عکسی از وینیسیوس با پیراهن رئال مادرید در حال انجام شادی بعد از گلش را منتشر کرد و به او وعده داد به زودی با پیراهن تیم ملی برزیل در کنار او شادی خواهد کرد. نیمار خطاب به وینی نوشت:" دربیل کن، برقص و خودت باش. از اینکه خودت هستی لذت ببر. به بالاترین جایگاه برسی دوست من. وقتی گل بعدی‌ات را بزنی با هم می‌رقصیم".