شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#جام جهانی#جواب#قطر

جام جهانی قطر| کامبک جواب کامبک؛ کامرون و صربستان پرگل‌ترین تساوی جام را رقم زدند

جام جهانی قطر| کامبک جواب کامبک؛ کامرون و صربستان پرگل‌ترین تساوی جام را رقم زدند

جام جهانی قطر - پرگل‌ترین تساوی جام بیست‌و‌دوم در اولین بازی روز نهم این مسابقات، کار صرب‌ها و کامرونی‌ها برای صعود به مرحله بعدی را سخت‌‌تر کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در اولین بازی از روز نهم جام جهانی 2022، امروز (دوشنبه) از ساعت 13:30 به وقت تهران، در گروه G در ورزشگاه الجنوب، تیم‌های ملی کامرون و صربستان برابر یکدیگر قرار گرفتند که این بازی با نتیجه 3-3 به پایان رسید تا پرگل‌ترین تساوی این رقابت‌ها تا به امروز رقم بخورد.

در این بازی در حالی که صرب‌ها کنترلی نسبی بر توپ و میدان داشتند، کامرون حملات زهردارتری ترتیب داد که یکی از آنها در 29 دقیقه به کرنری منتهی شد که گل ژان کارل کاستلتو ا در پی داشت. کامرونی‌ها تا آخرین دقیقه نیمه نخست تیم برتر میدان بودند و خود را برای رفتن به رختکن آماده کرده بودند که ارتکاب یک خطا در میانه میدان به ضررشان تمام شد چرا که توپ ارسالی توسط دوشان تادیچ روی سر پاولوویچ فرود آمد و او با ضربه‌ای زیبا دور از دستان دروازه‌بان کامرون، گل تساوی را در اولین دقیقه وقت‌های تلف شده برای صربستان زد. کامرون هنوز از شوک دریافت این گل درنیامده بود که دومین گل را هم دریافت کرد. صرب‌ها دو دقیقه بعد از گل نخست خود حمله دیگری را توسط زیوکوویچ ترتیب دادند که در ادامه با شوت زیبای ستاره خط میانی‌شان سرگئی میلینکوویچ ساویچ همراه شد و ستاره لاتزیو گل دوم را به ثمر رساند و به این ترتیب نماینده اروپا بازی باخته را در نیمه نخست برد.

نیمه دوم اما نیمه کامرونی‌ها بود. با اینکه این صرب‌ها بودند که در دقیقه 53 توسط الکساندر میتروویچ زودتر گل زدند، نماینده آفریقا از بازگشت به بازی مأیوس نشد. وینسنت بوباکار در دقیقه 63 در موقعیتی که تصور می‌شد آفساید باشد، صاحب توپ شد و پس از یک کنترل زیبا و بلند کردن توپ از روی سر دروازه‌بان حریف آن را داخل دروازه قرار داد. در حالی که حتی خود بوباکار هم به تصور مردود شدن گلش شادی نکرد، VAR این گل را سالم تشخیص داد و اختلاف به حداقل رسید. در سناریویی مشابه آنچه در نیمه اول برای صرب‌ها رخ داد، در نیمه دوم این کامرونی‌‌ها بودند که از شوک حاصل از گل‌ دوم‌شان برای زدن گلی دیگر استفاده کردند و این بار هم با یک اشتباه دیگر از مدافعان صربستان در آفسایدگیری، اریک چوپوموتینگ با دریافت پاسی عرضی از بوباکار گل تساوی را به ثمر رساند.

به این ترتیب پرگل‌ترین تساوی جام رقم خورد و هر دو تیم صربستان و کامرون بار دیگر در کسب اولین پیروزی‌شان در این رقابت‌ها ناکام ماندند. با این نتیجه کامرون و صربستان هر دو با 2 امتیاز و برحسب تفاضل گل به ترتیب در رده‌های سوم و چهارم قرار گرفتند. این در شرایطی است که در دور آخر بازی‌های مرحله گروهی کامرون باید به مصاف برزیل برود و صربستان مقابل سوئیس قرار خواهد گرفت. برزیل و سوئیس که امشب از ساعت 19:30 برابر هم قرار می‌گیرند، هر دو با 3 امتیاز به ترتیب تیم‌های اول و دوم گروه G هستند.

انتهای پیام/