شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#سال جاری

فیروزی: حتماً از ووشو حمایت می‌کنیم/ صدیقی: فدراسیون حمایت مالی خوبی در سال جاری نداشت

فیروزی: حتماً از ووشو حمایت می‌کنیم/ صدیقی: فدراسیون حمایت مالی خوبی در سال جاری نداشت

معاون توسعه منابع و مدیریت منابع وزارت ورزش و جوانان از در بازدید از اردوی تیم‌ملی جوانان گفت: از ووشو قطعا حمایت می‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا، تمرین امروز تیم‌های ملی ووشو جوانان، نوجوانان و گروه های سنی در آستانه اعزام به رقابت‌های قهرمانی جهان در اندونزی، در حالی برگزار شد که برنا فیروزی معاون توسعه منابع و مدیریت منابع وزارت ورزش و جوانان و لطف‌الله سیاهکلی نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون صنایع و معادن با حضور در آکادمی ملی ووشو از نزدیک تماشاگر این تمرین‌ بودند.

فیروزی در حاشیه بازدید از اردوی تیم های ملی ووشو جوانان، نوجوانان و گروه‌های سنی ضمن تقدیر از تلاش‌های فدراسیون ووشو گفت: از دکتر سیاه‌کلی نماینده محترم مجلس نیز تشکر می‌کنم که با وجود این همه دغدغه و مشغله در مجلس ، امروز به محل اردو آمد تا حمایت خود را نشان بدهد و این مسئله جای تقدیر و تشکر دارد. همه می‌دانیم امروزه مهمترین رویدادی که حال مردم رو خوب می‌کند، بحث ورزش قهرمانی است. ورزشکاران باعث افتخار هستند و مردم به آنها افتخار می‌کنند.
 
وی با آرزوی موفقیت برای ملی‌پوش تیم‌های ملی ووشو، خطاب به آنها گفت: این رشته‌ای که دنبال می‌کنید، هنر، مقاومت و صبر است و با رشته‌های دیگر تفاوت دارد. دعای ملت پشت شماست و تلاش کنید بهترین نتیجه را بگیرید و باعث خوشحالی مردم، مربیان، خانواده‌های خود و خانواده بزرگ ووشو شوید. ما حتماً از این رشته حمایت و پشتیبانی خواهیم کرد. شما دغدغه‌ای از این بابت نداشته باشید و ذهن خود را درگیر نکنید. ما قطعاً حمایت می‌کنیم.
 
همچنین سیاهکلی گفت: از تلاش های فدراسیون ووشو بابت برگزاری منظم و به موقع اردوها تقدیر می کنم و امیدوارم مدال‌های خوبی بگیرید و پرچم جمهوری اسلامی ایران بالا برود و سرود کشورمان شنیده شود. اطمینان دارم با کمک و حمایت فیروزی، با انرژی بیشتری به میدان می‌روید و مسئولان و مردم هم حمایت و دعا و پشتیبانی می‌کنند.
 
وی ادامه داد: کار سختی است که یک نفر در حوزه قهرمانی بخواهد فعالیت داشته باشد. یکی از همشهریان من هم عضو تیم شماست و از سختی کار برای حضور در این رویداد بزرگ صحبت کرده است. او گفت که عزم جدی برای کسب مدال طلا دارند و سایر ملی‌پوشان نیز همین انگیزه را دارد. امیدوارم برای کسب مدال‌های رنگارنگ به مسابقات بروید و با دعای خانواده‌ها و اعتقادی که به خدا دارید، به مقام‌های خوبی می‌رسید.
 
امیر صدیقی رئیس فدراسیون ووشو نیز با تشکر از فیروزی و سیاهکلی گفت: حضور شما باعث دلگرمی است. خواهشی که از فیروزی دارم، این است که به فدراسیون ووشو کمک کند. ما اعزام تیم‌های بزرگسالان کوراش مردان و بانوان به رقابت‌های جهانی آن هم با ترکیب کامل را داشتیم که واقعا کار سنگینی بود. همین اعزام با افتخار آفرینی بی‌نظیری همراه شده است که علاوه بر درخشش آقایان، شاهد کسب نخستین طلای تاریخ کوراش بانوان در جهان بودیم. خوشبختانه تا به اینجا ۳ طلای ارزشمند در بخش بانوان و ۲ طلا در بخش آقایان کسب کردیم. چنین نتایج درخشانی باعث عزت ملی و غرور ملی است. این اعزام‌ها و نتایج درخشان که همراه با افتخار آفرینی است، باعث شادی و دلگرمی مردم عزیزمان است.
 
وی ادامه داد: حالا یک اعزام ووشو پیش رو داریم که آن هم باتوجه به بزرگی کار‌وان کار دشواری است. همانطور که می‌دانید فدراسیون حمایت مالی خوبی در سال جاری نداشته است و وضعیت سختی ایجاد شده است. معتقدم باید به این جوانان کمک کنیم که افتخارآفرینی کنند. در این مسیر، شرایط مالی و بودجه‌ای فدراسیون برای این اعزام بسیار سخت بوده و علی رغم دشواری و مضیقه ای که روبرو بودیم این تیم را مهیای اعزام کرده ایم. امیدوارم شما به همراه سایر همکاران در وزارت ورزش و جوانان کمک کنید تا این اعزام هم اعزامی عزت آفرین برای کشورمان باشد.
 
وی عنوان کرد: فدراسیون ووشو همیشه افتخارآفرین بوده و تنها فدراسیونی بوده است که در بخش بزرگسالان توانسته در بخش زنان قهرمان و در سه سال اخیر قهرمان جهان داشته باشد. ما بازی‌های آسیایی هانگژو را در سال آتی نیز داریم که ووشو و کوراش توانایی دارند تا شانه به شانه کشتی برای کشورمان مدال بیاورند. فدراسیون ووشو در ادوار قبلی بازی‌های آسیایی جزو پرافتخارترین رشته ها بوده است. انتظار ما این است از فدراسیون ووشو حمایت لازم صورت پذیرد.

انتهای پیام