شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#قدس

اعتراف صهیونیست‌ها به موفقیت آمیز بودن عملیات قدس

.

رسانه‌های صهیونیستی در اعترافی تلخ اذعان کردند که عملیات قدس به خوبی برنامه ریزی شده بود.

به گزارش مشرق از المیادین، این رسانه‌ها گزارش دادند که عملیات قدس همچنین با موفقیت توانسته است دستگاه‌های امنیتی رژیم صهیونیستی را غافلگیر کند.

جوانان مقاومت فلسطین در قواعد درگیری با دشمن صهیونیست یک تغییر جدید و یک تحول کیفی به وجود آورده اند و عملیات قهرمانانه آنان از جمله عملیات اخیر قدس بیش از پیش جدی بودن این روند و نفوذ در عمق ساختار امنیتی شکننده صهیونیستها را به اثبات رساند.

در واقع، دو عملیات همزمان سازمان یافته علیه صهیونیستها در چهارشنبه گذشته در دو ایستگاه اتوبوس در قدس اشغالی نمایانگر مرحله جدیدی از روند مقاومت فلسطین است زیرا پس از گذشت چندین سال عملیات انفجاری علیه اهداف صهیونیستی از سرگرفته شد و شعله قیام و انتفاضه در فلسطین اشغالی را شعله ورتر کرد.

این امر در بردارنده پیامدهای جدی و قابل توجهی است و یک عامل آزاردهنده برای صهیونیست ها و دستگاه های نظامی و امنیتی آنها به شمار می رود.

صبح چهارشنبه گذشته (۲ آذرماه) وقوع دو انفجار در پایانه اصلی اتوبوس‌ها و چهار راه "راموت" در غرب قدس اشغالی باعث کشته شدن یک صهیونیست و زخمی شدن دستکم ۴۷ نفر دیگر شد که حال ۵ نفر از آن‌ها وخیم گزارش شده است.

منبع: ایرنا