شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#عربستان#تکواندوکار#آذرماه

حضور ۶ تکواندوکار در مرحله نهایی گرندپری ریاض

حضور 6 تکواندوکار در مرحله نهایی گرندپری ریاض

مرحله نهایی رقابت‌های گرندپری سال ۲۰۲۲ از ۱۷ آذرماه با حضور ۶ نماینده از ایران در دو بخش تکواندو و پاراتکواندو به مدت ۳ روز به میزبانی عربستان در ریاض برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون تکواندو، مسابقات فینال گرندپری، روز‌های نهم و دهم دسامبر (18 و 19 آذر ماه سال جاری) در کشور عربستان و به میزبانی شهر ریاض برگزار خواهد شد. همچنین رقابت‌های پاراگرندپری روز 17 آذر ماه برگزار می‌شود.

این رقابت‌ها با حضور 16 تکواندوکار برتر رنکینگ المپیکی در هر وزن برگزار خواهد شد و با توجه به ثبت نام اولیه 13 نفر در 2 بخش تکواندو و پاراتکواندو از کشورمان برای این رویداد مهم، در نهایت 6 نفر تائید نهایی شدند و در این رقابت‌ها حضور خواهند داشت. 

سجاد مردانی (وزن 87+ کیلوگرم) و مبینا نعمت‌زاده (وزن 49- کیلوگرم) با سرمربیگری بیژن مقانلو در گروه آقایان و مینو مداح در گروه بانوان به ریاض خواهند رفت.

در بخش پاراتکواندو نیز سعید صادقیان‌پور (وزن 63- کیلوگرم)، علیرضا بخت (وزن 80- کیلوگرم)، حامد حق‌شناس (وزن 80+ کیلوگرم)، مریم عبدالله‌پور (وزن 47- کیلوگرم)، روزا ابراهیمی (وزن 57- کیلوگرم) و رایحه شهاب (وزن 65- کیلوگرم) به این رویداد اعزام می‌شوند.

مرتضی سلطانی سرمربی تیم ملی پاراتکواندو آقایان است و علی کریمی صابر به عنوان مربی وی را همراهی می‌کند. در گروه بانوان نیز عاطفه کشاورز هدایت تیم ملی را برعهده دارد و زهرا حسینی دستیار او خواهد بود. همچنین جمشید سهرابی سرپرست تیم ملی در رویداد فینال گرندپری ریاض خواهد بود.

انتهای پیام/