شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#ایران خودرو#بازار خودرو

تازه ترین ادعای ایران خودرو / ماه تعیین کننده آذر برای بازار خودرو

اقتصاد 100- گروه صنعتی ایران‌خودرو در تازه‌ترین اینفوگرافی خود ضمن اشاره به اینکه پایان آذر ماه امسال، موعد عبور از رکورد عرضه سال ۱۴۰۰ است و آغاز شمارش معکوس برای عبور از این رکورد، تاکید کرده که تعداد عرضه خودروها در آبان ماه امسال از خرداد ماه ۱۳۹۷ تاکنون (چهار سال و نیم اخیر) بی‌سابقه بوده است.

تازه ترین ادعای ایران خودرو / ماه تعیین کننده آذر برای بازار خودرو

به گزارش گروه کسب و کار اقتصاد 100، این گروه صنعتی ضمن اشاره به اینکه پایان آذر ماه، موعد عبور از رکورد عرضه سال ۱۴۰۰ است از آغاز شمارش معکوس برای عبور از این رکورد و ثبت رکوردی تازه خبر داده است. این رکورد برابر ۴۵۸ هزار و ۲۰۸ دستگاه خودرو عرضه شده به بازار در سال گذشته است.

بر اساس اینفوگرافی منتشر شده از سوی گروه صنعتی ایران‌خودرو، در حال حاضر روزانه تولید میانگین ۲۷۰۰ دستگاه در حال انجام است. 

از ابتدای سال جاری تا دومین روز از آذر ماه، ۴۰۲ هزار و ۸۹۶ دستگاه خودرو سواری و تجاری تولید شده است که افزایش ۴۲ درصدی را نسبت به مدت مشابه سال گذشته نشان می‌دهد. همچنین در این مدت، ۳۹۵ هزار و ۴۱۲ دستگاه خودرو سواری و تجاری به بازار عرضه شده است.

این در حالیست که ایران‌خودرو مدعی است در آبان ماه امسال، رکورد عرضه ماهانه خود را با عرضه و تحویل ۵۷ هزار و ۷۳۶ دستگاه شکسته است. این رکورد از زمان اجباری شدن نصب پلاک بر روی خودروها (خرداد ماه ۱۳۹۷) تاکنون بی‌سابقه بوده و رقم قابل توجهی است.

62440464

انتهای پیام/