شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#ورامین

سرقت های وحشیانه با قمه در ورامین / زورگیر خشن به پلیس حمله کرد

سرقت های وحشیانه با قمه در ورامین / زورگیر خشن به پلیس حمله کرد

فرمانده انتظامی شهرستان ورامین گفت: یک سارق زورگیر هنگام سرقت توسط پلیس دستگیر شد.

  فرمانده انتظامی شهرستان ورامین گفت: یک سارق زورگیر هنگام سرقت توسط پلیس دستگیر شد.

 به نقل از خبر روز یکشنبه مرکز اطلاع رسانی ستاد فرماندهی انتظامی شرق استان تهران، سرهنگ جعفر شمس بیرانوند اظهار داشت: حوالی ساعت ۱۰ صبح روز یکشنبه ششم آذر، در پی تماس یکی از شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ ورامین مبنی بر وقوع سرقت و ایجاد رعب و حشت توسط یکی از اراذل و اوباش با استفاده از قمه و مجروحیت یکی از شهروندان ، بلافاصله عوامل انتظامی کلانتری ۱۲ ورامین در محل حاضر شدند.

وی افزود: با حضور به موقع پلیس در صحنه مشخص شد که یکی از اراذل و اوباش سابقه دار در حین سرقت از مغازه با مقاومت مغازه‌دار مواجه شده و با استفاده از قمه اقدام به زورگیری و مجروحیت صاحب مغازه کرده و سپس با ایجاد رعب و وحشت برای سایرین اقدام به فحاشی و عربده کشی می کند.

این مسئول خاطرنشان کرد: ماموران انتظامی با هوشیاری کامل ضمن کنترل موقعیت، متهم را دعوت به خویشتنداری ولی متهم ضمن استفاده از قمه و حمله به عوامل انتظامی اقدام به تخریب شیشه خودرو پلیس می کند که در نهایت پلیس با رعایت قانون بکار گیری سلاح پای متهم را هدف گلوله خود قرار می دهد.

شمس بیرانوند اضافه کرد: با اقدام به موقع پلیس متهم زمین گیر شده و تحت مراقبت های ویژه پلیسی با حضور عوامل اورژانس به مراکز درمانی منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ورامین در پایان با اشاره به اینکه تعدادی از کسبه محل با حضور در کلانتری ۱۲ ورامین از متهم شکایت کرده و خواستار پیگیری قانونی شدند، یادآور شد: پلیس عزم جدی دارد تا با اقتدار با سارقان و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی برخورد کند.