شهر خبر

ازدواج ۳ هزار و ۷۰۰ جوان از طریق پلتفرم «همدم»

ازدواج ۳ هزار و ۷۰۰ جوان از طریق پلتفرم «همدم»

مدیر پلتفرم همدم از ازدواج ۳ هزار و ۷۰۰ جوان از طریق این پلتفرم خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه جوانی خبرگزاری برنا، رویداد «دمی با همدم» با هدف هم اندیشی پیرامون نقش سکوهای همسان گزینی در بخش ازدواج عصر امروز در مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی برگزار شد.

زهره حسینی، مدیر پلتفرم همدم در این مراسم با اشاره به گزارشی از فعالیت ۱۶ماهه این پلتفرم، گفت: «همدم» دستیار ازدواج جوانان برای خانواده است و به خانواده برای انتخاب فرد مناسب برای ازدواج‌ کمک‌ می کند.

وی افزود: یک میلیون نفر در رده سنی ۱۵ الی ۳۰ سال عضو سایت تبیان بودند که این عمر و استقبال باعث شد تبیان به فکر ساخت یک سامانه اسلامی به واسطه معرف ها برای کمک به ازدواج جوانان بیفتد.

مدیر پلتفرم همدم تصریح کرد: در همدم گزینه ای به نام همدم یاب وجود دارد که این بخش ویژه افراد مجردی است که می خواهند با استفاده از روش های علمی همسان گذینی، هم کفو خود را انتخاب کنند، این ثبت نام با دو آزمون روانشناختی استاندارد همراه است و متقاضی پس از ثبت نام کامل و صحت سنجی می تواند با پرداخت هزینه ای بسته مورد نظر خود را انتخاب کند.

حسینی افزود: در این برنامه مشاوره آنلاین و تلفنی وجود دارد که موضوعی برای طرح و پرسش در اختیار کاربر قرار می دهد و همچنین آزمون های معتبر روانشناختی و‌سازگاری وجود دارد که گزینه مناسب برای ازدواج از طریق این آزمون ها در اختیار کاربران قرار داده می شود.

وی اظهار داشت: 16 هزار نفر در مصاحبه راستی آزمایی شرکت کردند و غربالگری شدند تا به افرادی که آمادگی ازدواج دارند، معرفی شوند. در نهایت تاکنون تعداد ۳ هزار و ۷۰۰ نفر از طریق «همدم» ازدواج کردند.

انتهای پیام/