شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#بیت کوین
دوج کوین همچنان می تازد

درجا زدن بیت کوین و اتریوم در روزهای کم رونق بازار!

کدخبر: ۵۳۷۵۸۶
اقتصادنیوز: فشار فروش در بازار ارزهای دیجیتال چندان زیاد نیست، اما با این حال اکثر نمادها منفی شده اند. بیت کوین و اتریوم هم افت کمتر از یک درصد دارند.
درجا زدن بیت کوین و اتریوم در روزهای کم رونق بازار!

به گزارش اقتصادنیوز ، در حال حاضر بیت کوین با افت کمتر از نیم درصد، در محدوده 16550 دلار معامله می شود. بازدهی هفتگی بیت کوین هم منفی نیم درصد است. اما در مقیاس ماهانه همچنان خریداران در زیان سنگینی قرار دارند و قیمت طی این مدت 18 درصد افت کرده است.

ارزش معاملات بیت کوین طی شبانه روز گذشته 19 میلیارد دلار بوده و ارزش بازار آن نیز 318 میلیارد دلار است. ارزش پایین معاملات نشان می دهد با وجود افت قیمت ها، همچنان بخشی از معامله گران دست به خرید نمی زنند و منتظر قیمت های پایین تر هستند.

نظرسنجی که اخیرا از آمریکایی ها انجام شده نشان می دهد همچنان انتظار زیادی برای رسیدن قیمت به 14000 دلار وجود دارد که احتمالا سرمایه گذاران سایر کشورها نیز چنین انتظاری دارند.

سقوط ارزش معاملات اتریوم

اتریوم هم امروز منفی است. اما افت آن کمتر از یک درصد است و قیمت، نوسان بزرگی ندارد. در حال حاضر اتریوم با نرخ حدود 1210 دلار معامله می شود.

ارزش معاملات اتریوم طی شبانه روز گذشته حدود 4 میلیارد دلار بوده که این یکی از کمترین ارقام معاملات روزانه طی چند ماه گذشته محسوب می شود. ارزش بازار اتریوم نیز 148 میلیارد دلار است.

دوج کوین همچنان می تازد

امروز اکثر نمادها منفی هستند و تعداد نمادهای مثبت، به عدد 10 نمی رسد. اما چند نمادی که رشد کرده اند، افزایش قیمت خوبی داشته اند.

ایپ کوین با رشد 13 درصدی بهترین عملکرد را در فهرست 50 ارز برتر دارد. دوج کوین هم با رشد 12 درصدی پس از آن قرار دارد. لئو هم با رشد 7 درصدی جزو نمادهای پربازده امروز است.

اما در میان نمادهای منفی، افت قیمت ها چندان بزرگ نیست. بیشترین کاهش قیمت امروز را Trust Wallet Token داشته که کمتر از 5 درصد افت کرده است. سولانا و نیر پروتکل هم با افت های 4 و 3 درصدی، جزو منفی ترین نمادهای امروز هستند. مابقی ارزهای منفی، افتی کمتر از 2 درصد دارند.

البته Trust Wallet Token که در مقیاس روزانه بیشترین افت را دارد، در مقیاس ماهانه با رشد 77 درصدی همچنان پربازده ترین نماد در فهرست 50 ارز برتر بازار محسوب می شود.

دامیننس بیت کوین؛ کمتر از 38 درصد

ارزش بازار ارزهای دیجیتال با افت 3 دهم درصدی نسبت به روز گذشته به رقم 840 میلیارد دلار رسیده است. ارزش معاملات هم 4 درصد نسبت به دیروز کمتر شده و رقم 35 میلیارد دلار را نمایش می دهد.

ارزش معاملات دیفای به 2.6 میلیارد دلار رسیده و در استیبل کوین ها هم 33 میلیارد دلار معامله انجام شده است.

دامیننس بیت کوین هم که نسبت ارزش بیت کوین در مقابل سایر ارزها را نمایش می دهد هم اکنون به 37.8 درصد رسیده که در مقایسه با چند ماه گذشته، بیش از 2 درصد افت کرده است.