شهرخبر

استاندار بوشهر: اقتدار نیروهای مسلح ایران، باعث شد ضدانقلاب‌ها مجبور به باطل کردن ویزا و بلیت خود در جام جهانی قطر شوند

استاندار بوشهر: اقتدار نیروهای مسلح ایران، باعث شد ضدانقلاب‌ها مجبور به باطل کردن ویزا و بلیت خود در جام جهانی قطر شوند

ایرنا نوشت : استاندار بوشهر گفت: امروز مسابقات جام جهانی فوتبال قطر در سایه حمایت جمهوری اسلامی در امنیت کامل در حال برگزاری است و اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در خلیج فارس مانع از تبدیل شدن این میدان ورزشی به صحنه تبلیغات علیه نظام جمهوری اسلامی شد.

احمد محمدی زاده روز یکشنبه در آیین صبحگاه مشترک نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی افزود: ضد انقلاب‌هایی که ویزا و هتل گرفته بودند تا در بازی‌های جام جهانی علیه جمهوری اسلامی اقدام کنند، مجبور به باطل کردن ویزا و بلیت خود شدند که این بخش جزیی از اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در خلیج فارس است.

وی بیان کرد: خون شهدای نیروی دریایی در خلیج فارس و دریای عمان در کنار وحدت ارتش و سپاه اقتدار ایران اسلامی و قدرت بازدارنگی را برای کشور به ارمغان آورده است، طوریکه امروز به واسطه این خون‌های ریخته شده، حاکم و تامین کننده امنیت خلیج فارس نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

نیروهای مسلح جمهوری اسلامی از توان بالای مدیریت برخوردار است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی با توان بالای مدیریت دانش بنیان و قدرت بالای عملیات میدانی و توانمندی در تولید سخت و نرم افزارهای دفاعی در شرایط فوق العاده محاسبات نظامی اقتدار است.

آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری افزود: نیروهای مسلح از مهمترین مولفه‌های قدرت نظامی جمهوری اسلامی به شمار می‌روند.

وی اضافه کرد: اگر نیروهای مسلح دارای اقتدار نظامی و توانمندی در عرصه نظامی نباشند به طور قطع جغرافیای آن کشور مورد تعرض بیگانگان قرار می‌گیرد و بعد از چندی آن نظام دچار مسائل مختلف می‌شود.

صفایی بوشهری گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی با داشتن ایمان، تقوا و اخلاق براساس اصول ایمانی و انسانی پایه‌گذاری و از محبوب‌ترین و بنیادی‌ترین ارتش‌ در جغرافیای آماری ارتش‌های جهان به شمار می‌روند.

۲۱۲۲۰