شهر خبر

ستاره سابق بارسلونا سه مدعی قهرمانی جام جهانی ۲۰۲۲ را معرفی کرد | ۲ نامزد اصلی برترین بازیکن جام

ستاره سابق تیم ملی هلند و باشگاه بارسلونا معتقد است سه تیم برزیل، فرانسه و اسپانیا مدعیان جدی کسب عنوان قهرمانی در جام جهانی ۲۰۲۲ به شمار می‌روند.

جام جهانی

به گزارش همشهری آنلاین، رونالد دی بوئر در خصوص هفته پایانی مرحله گروهی رقابت های جام جهانی و سرنوشت تیم ملی هلند در این رقابت ها گفت: امیدوارم هلند در بازی آخر با شکست قطر به عنوان صدرنشین به مرحله بعدی راه یابد. رقابت رسیدن به جایگاه دوم جدول گروه نیز بین سنگال و اکوادور تماشایی خواهد بود.

دی بوئر همچنین در خصوص عملکرد تیم های حاضر در این رقابت ها گفت: هلند با این وجود که پیش از این نتوانسته به قهرمانی جام جهانی برسد اما در این دوره یکی از مدعیان به شمار می رود. در این جام عملکرد برزیل، اسپانیا و فرانسه من را تحت تاثیر قرار داده و فکر می کنم این سه تیم مدعیان اصلی رسیدن به جام خواهند بود. امیدوارم مصدومیت نیمار هم رفع شود چرا که به نظر من نیمار و امباپه اصلی ترین مدعیان کسب عنوان بهترین بازیکن جام هستند.

رونالدو دی بوئر همچنین در پایان گفت: تجربه حضور در جام ۲۰۲۲ بسیار متفاوت و جالب توجه است. بر خلاف روسیه که مسافت طولانی بین شهرها یکی از مشکلات بزرگ علاقمندان به فوتبال محسوب می شد اینجا شما می توانید در یک روز هر چهار بازی جام را از نزدیک تماشا کنید و این یک اتفاق جالب توجه و جذاب است. اگر هنوز در دوره بازیگری بودم آرزو می کردم یکی از اعضای تیم ملی هلند در این جام بودم و می توانستم در این مسابقات بازی کنم.