شهر خبر

سوالی که خبرنگاران باید از تیم ملی فوتبال آمریکا بپرسند، چیست؟

سوالی که خبرنگاران باید از تیم ملی فوتبال آمریکا بپرسند، چیست؟

در روزهای اخیر سوالات مداخله جویانه رسانه های غربی در راستای بر هم زدن آرامش تیم ملی فوتبال ایران به موضوعی داغ تبدیل شده، اما آیا سوالات دیگری برای پرسیدن از دیگر تیم ها هم وجود دارد؟

به گزارش خبرگزاری مهر، آمریکا با سیاهه‌ای از جنایات متعدد ضدبشری همواره سعی بر آن دارد با ابزار رسانه چهره‌ای پوشالی و دروغین از خود جلوه دهد. در این میان سیطره رسانه‌های غربی بر جهان به عنوان مهمترین ابزار مورد استفاده قرار می‌گیرد.

در روزهای اخیر سوالات جنجالی و مداخله جویانه رسانه‌های غربی در راستای بر هم زدن آرامش تیم ملی فوتبال ایران به موضوعی داغ تبدیل شده، اما آیا سوالات دیگری برای پرسیدن از دیگر تیم‌ها هم وجود دارد؟

بله، پاسخ مثبت است! در اینجا در نظر داریم سوالاتی را به خبرنگاران حاضر در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر پیشنهاد دهیم که آنها را از بازیکنان تیم ملی فوتبال آمریکا بپرسند.

حال پیشنهاد ما به خبرنگاران ورزشی حاضر در جام جهانی این است درباره کارنامه سیاه حقوق بشری آمریکا در چند دهه اخیر (که مملو از جنایت، جنگ و قتل عام مردم بی گناه در کشورهای مختلف است)، سوالاتی از بازیکنان آمریکایی بپرسند، جنایاتی که کم هم نیستند، انتخاب آن با شما:

سوالی که خبرنگاران باید از تیم ملی فوتبال آمریکا بپرسند، چیست؟

گفتنی است در روزهای اخیر برخی رسانه‌های غربی به ویژه انگلیسی تلاش کرده اند با طرح سوالاتی مغرضانه در ارتباط با شرایط داخلی ایران، آرامش بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران را بر هم بزنند. این مساله حتی با واکنش مهدی طارمی مهاجم تیم ملی فوتبال مواجه شد و وی در پاسخ به خبرنگاری که سوالی مغرضانه مطرح کرد، تاکید کرد که وی شخصیتی سیاسی نیست که این سوالات را پاسخ دهد.

در آخرین رخداد نیز یورگن کلینزمن بازیکن سابق تیم ملی فوتبال آلمان که از سال ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۶ سرمربی تیم ملی فوتبال آمریکا بوده و هم اکنون نیز ساکن جنوب کالیفرنیاست، در اظهاراتی خصمانه سعی کرد پیروزی مقتدرانه تیم ملی فوتبال ایران برابر ولز را به مسائل غیر فوتبالی مرتبط سازد، مسأله‌ای که با واکنش کارلوس کی‌روش و فدراسیون فوتبال ایران نیز مواجه شده است.