شهرخبر

بابایی کارنامی در تذکر شفاهی:

وزیر خارجه باید با حضور در مجلس درباره سرنوشت برجام توضیح دهد

وزیر خارجه باید با حضور در مجلس درباره سرنوشت برجام توضیح دهد

نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی خواستار حضور وزیر امور خارجه در صحن مجلس جهت توضیح درباره سرنوشت برجام به نمایندگان شد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی بابایی کارنامی در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۶ آذر ماه) مجلس شورای اسلامی طی تذکر شفاهی اظهار داشت: هفته بسیج را به محضر همه بسیجیان کشور تبریک عرض می‌کنم.

وی بیان کرد: فرمایشات مقام معظم رهبری را فصل الخطاب می‌دانیم و همه ما تابع محض ایشان هستیم.

نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: به بازیکنان تیم ملی فوتبال کشورمان که در مسابقات جام جهانی درخشیدند و به پیروزی رسیدند، تبریک عرض می‌کنم.

بابایی کارنامی خطاب به عزت الله ضرغامی، گفت: آقای ضرغامی! شما وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هستید و به جای فرافکنی و گفتمان سازی انحرافی بهتر است به وظایف خودتان عمل کنید.

وی خطاب به وزیر آموزش و پرورش گفت: قانون رتبه بندی معلمان باید به طور دقیق اجرا شود و نباید این قانون به صورت سلیقه‌ای اجرا شود. تورم باید کنترل شود و مشکل گرانی و کمبود دارو باید مرتفع شود.

بابایی کارنامی خطاب به وزیر امور خارجه کشورمان گفت: آقای امیر عبداللهیان! شما باید توضیحاتی به ما درباره دیپلماسی اقتصادی دهید و در صحن مجلس حضور یافته و بگویید برجام بالاخره چه می‌شود.