شهرخبر

جام جهانی قطر| بیانی: ایران مقابل آمریکا نباید برای مساوی بازی کند/ کلاس بازی طارمی بالاتر از دیگران است

جام جهانی قطر| بیانی: ایران مقابل آمریکا نباید برای مساوی بازی کند/ کلاس بازی طارمی بالاتر از دیگران است

جام جهانی قطر - بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران تأکید کرد، شاگردان کارلوس کی‌روش نباید برابر آمریکا برای کسب نتیجه تساوی بازی کنند.

شاهین بیانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، ضمن ابراز خرسندی از برتری تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل ولز در دور دوم از مرحله گروهی جام جهانی 2022 گفت: بعد از باخت سنگین به انگلیس کسب سه امتیاز این بازی بسیار مهم بود و حالا ایران شانس خوبی برای صعود به مرحله حذفی دارد. قبل از جام جهانی هم مشخص بود غیر از انگلیس، سه تیم دیگر باید برای صعود به‌عنوان تیم دوم بجنگند و جالب اینجاست که حالا ایران این شانس را دارد که به‌عنوان تیم اول هم صعود کند.

مدافع پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان در ادامه خاطر نشان کرد: ما نمایش خوبی برابر ولز داشتیم و اعتقاد من این است که وقتی در خط حمله بازیکنان خوبی داریم باید با دو مهاجم بازی کنیم تا اینگونه نتیجه بگیریم. بدون شک در بازی با ولز مزد بازی شجاعانه خود را گرفتیم و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.

 

 

وی در پاسخ به این پرسش که «به نظر شما بهترین بازیکن دیدار ایران - ولز کدامیک از ملی‌پوشان بوده است؟»، تصریح کرد: فکر می‌کنم مهدی طارمی در این جام بهترین بوده است و نشان داده که کلاس بازی‌اش بالاتر از دیگر بازیکنان تیم ملی است. سیدحسین حسینی هم نمایش خوبی در این بازی داشت و نشان داد که اعتمادبه‌نفس خوبی دارد. وی در این بازی حساس بدون اشتباه بازی کرد.

بیانی با اشاره به شادی بازیکنان تیم ملی اظهار داشت: ما این ادعا را داریم که تیم اول آسیا هستیم. وقتی در یک جام عربستان و ژاپن موفق به شکست آرژانتین و آلمان می‌شوند این درست نیست که ما برای شکست دادن ولز سرمربی‌مان را به هوا پرت کنیم. این کار چندان جالب نبود.

 

بازیکن پیشین تیم ملی در ارتباط با بازی بعدی تیم ملی برابر آمریکا تصریح کرد: شانس صعود ایران 70 درصد و شانس صعود آمریکا 30 درصد است. احتمال اینکه با مساوی به دور بعد برویم زیاد است، ولی ما نباید برای مساوی بازی کنیم. ایران باید با انجام بازی تهاجمی دنبال گرفتن سه امتیاز باشد. 

انتهای پیام/