شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#خبرنگار

خبرنگار اسرائیلی در قطر: ما مجبور شدیم اینجا خودمان را اکوادوری جا بزنیم!

 خبرنگار اسرائیلی در قطر: ما مجبور شدیم اینجا خودمان را اکوادوری جا بزنیم!

خبرنگار تلویزیون رژیم صهیونیستی نوشت: ما اینجا در کنار ایرانی‌ها، لبنانی ها، قطری ها، سوری ها راه می رویم و همه آنها نگاه های غضبناکی به ما می کنند. تنها نگاه عربستانی ها کمی متفاوت است. ما تصمیم گرفتیم اینجا خودمان را اکوادوری جا بزنی

به گزارش خبرگزاری برنا، "راز ششنیک" خبرنگار تلویزیون رژیم صهیونیستی نوشت: من همیشه فکر می‌کردم که مشکل از دولت هاست. اما در قطر فهمیدم که نفرت مردم در خیابان از ما چقدر است. پس از 10 روز اقامت در دوحه، نمی‌شود از آنچه در اینجا بر ما می‌گذرد حرف زد. ما اینجا محصور شده‌ایم

این یک جام جهانی عالی است، درست ‌است، اما ما با احساس بسیار بد اینجا را ترک خواهیم کرد.

ما اینجا در کنار ایرانی‌ها، لبنانی ها، قطری ها، سوری ها راه می رویم و همه آنها نگاه های غضبناکی به ما می کنند. تنها نگاه عربستانی ها کمی متفاوت است. ما تصمیم گرفتیم اینجا خودمان را اکوادوری جا بزنیم. 

بعد بازی برزیل بدترین تجربه را داشتیم. ما می‌خواستیم با هواداران برزیل عکس بگیریم اما مسلمان ها مدام می آمدند و پرچم فلسطین را کنار ما بلند می کردند و عکس را برهم می زدند. بعنوان یک اسرائیلی لیبرال همیشه فکر میکردم مشکل ما با اعراب و مسلمان‌ها با دولت های آنهاست. اما من اینجا از مستی پریدم و فهمیدم که چقدر مسلمان ها از ما متنفرند و این ربطی به دولتها ندارد. 

شایان ذکر است؛ خبرگزاری برنا در گزارشی  از حضور خبرنگاران اسرائیلی و تهیه گزارش برای ایران اینترنشنال خبر داده بود. (بیشتر بخوانید)

انتهای پیام/