شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#آمریکا

چهره ایران برابر ولز کاملا متفاوت بود/ مقابل آمریکا نباید بی‌گدار به آب بزنیم

چهره ایران برابر ولز کاملا متفاوت بود/ مقابل آمریکا نباید بی‌گدار به آب بزنیم

پیشکسوت فوتبال براین باور است کادر فنی تیم ملی ایران برای دیدار روبروی آمریکا باید استراتژی و برنامه ویژه‌ای داشته باشد.

بهنام طاهرزاده، بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به نمایش تیم ملی در دیدار برابر ولز اظهار داشت: ایران در این بازی چهره ای کاملا متفاوت نسبت به بازی اول داشت و توانست با ارائه بازی برتر برد ویژه و ارزشمندی را برابر ولز به دست آورد.

وی در ادامه تاکید کرد: در بازی برابر انگلیس تیم ایران پراشتباه بود و با ترکیب و سیستم نامناسبی پای در زمین گذاشت که این موضوع باعث شد حریف بهترین بهره را از اشکالات تاکتیکی ما ببرد. در بازی دوم اشتباهات به حداقل رسید و شوکی که به تیم وارد شده بود باعث شد بچه ها به خودشان بیایند و برای جبران تمام توان خود را به کار بگیرند و بدون استرس و با استراتژی خاصی کار را برابر ولز آغاز کنند.

پیشکسوت فوتبال در خصوص شرایط تیم ملی ولز برابر تیم کی‌روش افزود: اولین تجربه ولز برای حضور در جام جهانی بود و همین موضوع کار آنها را برای این رقابت ها سخت کرده بود. درست است این تیم، بازیکنان معروفی را در اختیار داشت اما دوران اوج فوتبال امثال گرت بیل در تیم ملی به پایان رسیده و مهره های این تیم برابر ایران حرفی برای گفتن نداشتند. در سوی دیگر این بازی بچه های ما برابر حریف دوم شان در جام جهانی نمایش فوق العاده ای داشتند و در طول بازی با توپ گیری خوب اجازه بازیسازی را از حریف گرفتند، موضوعی که در بازی برابر انگلیس اصلا رخ نداد و در نهایت با دو گل دیرهنگام برد مهمی را در این جام به نام خود به ثبت رساندند. 

طاهرزاده در خصوص پیش بینی خود از بازی سوم ایران برابر آمریکا به خبرنگار برنا گفت: آمریکا برای رویارویی برابر ایران از انگیزه های ویژه برخوردار است. به جز تلاش برای صعود به مرحله بعد، بدون شک آمریکایی ها برای گرفتن انتقام شکست خود در جام جهانی 1998 پای به میدان می گذارند و با توجه به کسب دو امتیاز از دو دیدار اول خود برای صعود به دور رفت محکوم به پیروزی برابر ایران هستند. ایران هم که برد روحیه بخشی را برابر ولز کسب کرده از روحیه بالایی برخوردار است که این موضوع می تواند بازی را برای دو تیم سخت کند. به هرحال اگر می خواهیم در این دیدار نتیجه لازم را به دست آوریم باید با برنامه و استراتژی خاصی برای بازی آماده شویم و بی گدار به آب نزنیم.

وی خاطرنشان کرد: کی روش به طور حتم با تدابیر ویژه برای این بازی ایران را به میدان برابر آمریکا می فرستد تا بتوانیم از این فرصت ایده آل برای صعود به دور بعدی جام جهانی نهایت بهره را ببریم و اتفاق مهمی را برای فوتبال ایران در این رقابت ها رقم بزنیم.

انتهای پیام/