شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#بازیکنان#تیم ملی#رامین رضاییان

اگر اسکوچیچ بود خبری از این بازیکنان نبود

مورد عجیب و غریب گلزنان تیم ملی!/ یک تغییر سرنوشت را عوض کرد!

در صورتیکه اسکوچیچ سرمربی تیم ملی می ماند، نه رامین رضاییان و نه روزبه چشمی جایی در فهرست نهایی تیم ملی نداشتند.

به گزارش مشرق، بعد از نمایش ضعیف مقابل انگلیس و شکست سنگین برابر سه شیرها ، کیروش ترکیب متفاوتی را برای بازی مقابل انگلیس انتخاب کرد و ۵ تغییر در ارنج ابتدایی تیمش ایجاد کرد. ترکیبی معقول که باعث شد اشتباهات فردی فراوان در بازی مقابل انگلیس تکرار نشود و برابر ولز شاهد یک بازی بسیار خوب و منظم از ملی پوشان باشیم. تیم ملی در ۹۰ دقیقه هم مقابل ولز نمایش خوبی داشت ولی اوج کار شاگردان کیروش در وقت های اضافه بود و تیم ملی با دو گل زیبای روزبه چشمی و رامین رضاییان به ۳ امتیاز حیاتی این دیدار دست یافت.

رامین که از ابتدا و به جای صادق محرمی در زمین بود و نمایش فوق العاده ای داشت و چشمی هم برخلاف دیدار مقابل انگلیس که در ترکیب ثابت حضور داشت و بسیار پراشتباه بود، به عنوان یار تعویضی به زمین آمد و موفق به گلزنی هم شد. نکته جالب در خصوص گلزنان تیم ملی در بازی ولز این است که این دو بازیکن فقط به خاطر بازگشت کیروش مجوز حضور در تیم ملی و بازی در جام جهانی را بدست آوردند و در صورتیکه اسکوچیچ همچنان سرمربی تیم ملی باقی می ماند، هیچکدام از این بازیکنان جایی در تفکرات مرد کروات نداشتند.

چشمی و رضاییان هیچوقت در زمان اسکوچیچ به تیم ملی دعوت نشدند و دراگان اصلا اعتقادی به این بازیکنان نداشت. به محض جدایی اسکوچیچ و بازگشت کیروش اما ، سرمربی پرتغالی چند شاگرد قدیمی خود را دوباره به اردوی تیم ملی دعوت کرد که چشمی و رضاییان هم جزو این دسته بودند.

گفتنی است رامین و روزبه در جام جهانی قبلی که در روسیه برگزار شد هم عضوی از تیم ملی بودند و کیروش بارها نشان داد که علاقه زیادی به این دو بازیکن دارد.

منبع: روزنامه خبر ورزشی