شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#آمریکا#کی‌روش#بیرانوند#کیروش

دغدغه بزرگ کی‌روش برای بازی با آمریکا

در رختکن تیم ملی بعد از پیروزی مقابل ولز چه گذشت؟/ بزرگترین دغدغه کیروش برای بازی مقابل آمریکا مشخص شد!

بازگشت بیرانوند به تمرینات گروهی و همچنین عملکرد خوب حسینی در بازی مقابل ولز ، کار کیروش را برای انتخاب گلر اصلی در بازی مقابل آمریکا سخت کرده است.

به گزارش مشرق، تیم ملی فوتبال ایران بعد از برگزاری دیدار دوم خود در جام جهانی مقابل ولز که با برتری شیرین ملی پوشان ایران همراه شد، تمرینات خود را برای دیدار حساس مقابل آمریکا از سر گرفت. گزارش اتفاقات و حواشی پیرامون تیم ملی در قطر را در گزارش زیر می خوانید.

تمرین در ۲ گروه و بازگشت بیرانوند

تمرین تیم ملی فوتبال ایران بعد از پیروزی مقابل ولز در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر امروز شنبه در کمپ تمرینی الریان برگزار شد. این تمرین از ساعت ۱۰:۳۰ به وقت محلی در چمن تمرینی ورزشگاه الریان قطر آغاز شد.

بازیکنان اصلی دیدار با ولز در تمرین امروز حضور نداشتند. آنها ریکاوری خود را در هتل محل اقامتشان پشت سر گذاشتند.

علیرضا جهانبخش که با دریافت دومین کارت زرد خود در جام جهانی از حضور در بازی با آمریکا محروم است در تمرین امروز حضور نداشت.

کارلوس کی روش در بخشی از تمرین امروز با «برونو» دستیار خود که از او به عنوان مغز متفکرش یاد می‌شود جلسه‌ای خصوصی برگزار کرد.

کادر فنی تیم ملی ایران آیتم‌های تمرینی را در کنار جایگاه خبرنگاران برگزار کرد تا آنها از نزدیک مشغول تماشای تمرین شوند.

همچنین علیرضا بیرانوند پس از پشت سر گذاشتن ۶ روز از مصدومیت خود مجوز تمرین داشت. او امروز با پیام نیازمند و امیر عابدزاده تمرین کرد. همچنین سیدحسین حسینی دروازه بان تیم ملی نیز که دیروز در ترکیب بود ریکاوری خود را در هتل پشت سر گذاشت.

اصحاب رسانه نیز پس از حضور ۱۵ دقیقه‌ای در تمرین طبق قوانین فیفا به بیرون هدایت شدند تا بازیکنان زیر نظر کادر فنی تمرینات خود را پیگیری کنند.

ملی پوشان بازی آمریکا را دیدند

بعد از برتری مقابل ولز و بازگشت ملی پوشان به هتل ، کیروش بازیکنان را در اختیار خودش گذاشت و آن ها به استراحت مشغول شدند. در این بین بعضی از بازیکنان تیم ملی از فرصت استفاده کردند و بازی امریکا و انگلیس را از تلویزیون تماشا کردند. این دیدار با نتیجه بدون گل به پایان رسید.

احتمال سفر خانواده بازیکنان به قطر

تیم ملی فوتبال ایران در آخرین بازی مرحله گروهی جام جهانی از ساعت ۲۲.۳۰ روز سه شنبه به مصاف آمریکا می رود. ایران در صورت پیروزی در این مسابقه و حتی با نتیجه تساوی به شرط توقف تیم ولز برابر انگلیس به مرحله حذفی صعود می کند.

ایران تاکنون برابر انگلیس و ولز به میدان رفته و صاحب یک برد و یک شکست شده است.

با توجه به شانس بالای تیم ملی ایران برای صعود به مرحله حذفی احتمال دارد اعضای خانواده بازیکنان به قطر سفر کنند.

در حال حاضر بعضی از خانواده ها در قطر هستند و بازیکنان ایران را از نزدیک مورد حمایت قرار می دهند.

پاداش ۱۵ هزار دلاری در انتظار ملی پوشان

بعد از برتری مقابل ولز و کسب اولین برد در رقابت های جام جهانی ، فدراسیون فوتبال قرار است بابت این پیروزی به بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم ملی پاداش بدهد. گفته می‌شود این پاداش برای هر بازیکن حدود ۱۵ هزار دلار است که پیش از بازی با آمریکا به ملی پوشان پرداخت خواهد شد.

دغدغه بزرگ کی‌روش برای بازی با آمریکا

مطابق پیشبینی علیرضا بیرانوند گلر اول تیم ملی در جام جهانی بود. علیرضا در بازی مقابل انگلیس در ترکیب اصلی قرار گرفت ولی خیلی زود به دلیل مصدومیت جای خود را به حسینی داد. حسینی نمایش خوبی مقابل انگلیس نداشت ولی مقابل ولز عملکرد خوبی داشت و چند توپ بسیار خوب را مهار کرد. حالا بیرانوند با مجوز فیفا و با گارد مخصوص بینی دوباره به تمرینات گروهی برگشته و می تواند تیم ملی را در بازی سه شنبه همراهی کند. اینکه در بازی حساس مقابل آمریکا چه کسی گلر خواهد بود، مشخص نیست ولی این موضوع به یکی از دغدغه های مهم و بزرگ کیروش تبدیل شده است. حسینی انگیزه و آمادگی خوبی دارد ولی از طرف مقابل تجربه بیرانوند در جام جهانی هم می تواند برگ برنده تیم ما باشد. حال باید منتظر ماند و دید در نهایت کیروش چه تصمیمی خواهد گرفت و چه کسی گلر فیکس تیم ملی در بازی مقابل آمریکا خواهد بود.

در رختکن تیم ملی چه گذشت؟

بعد از برتری درخشان تیم ملی مقابل ولز، بازیکنان تیم ملی کلی شادی کردند که تصاویر آن ها به دفعات پخش شد. با این حال شادی ملی پوشان به داخل زمین چمن ختم نشد و بازیکنان بعد از ورود به رختکن هم کلی شادی کردند و حسابی سر کیف بودند. کیروش هم که با توجه به برد ارزشمند تیمش بسیار خوشحال بود، چند دقیقه برای شاگردانش صحبت کرد و از آن ها به خاطر نمایش درخشانشان تشکر کرد. همچنین بازیکنان تیم ملی که نشان دادند اتحاد خوبی دارند، یکدیگر را در آغوش گرفتند و به یکدیگر بابت اولین برد در جام جهانی تبریک می گفتند. همچنین اعضای تیم ملی بلافاصله بعد از اینکه سوار اتوبوس شدند، با خانواده هایشان تماس گرفتند و شادی خود را با آن ها تقسیم کردند.

منبع: روزنامه خبر ورزشی