به گزارش اکوایران، نمادهای خفنر و ولملت در گزارش‌هایی که در سامانه کدال منتشر شده از ضرورت برگزاری کنفرانس اطلاع رسانی در خصوص سؤالات و ابهامات مطرح شده در سامانه تدان توسط شرکت صحبت کرده و اعلام کرده‌اند حداکثر ظرف مدت 2 روز کاری پاسخ داده خواهد شد.

نماد فروسیل نیز از سهامداران خود خواست که مشخصات خود را در سامانه سجام تکمیل کنند. اما در خصوص افشای اطلاعات با اهمیت نماد قشرین (شرکت قند شیرین خراسان) از تصویب انعقاد قرارداد با آستان قدس رضوی در راستای مولد سازی اراضی شرکت خبر داده است.

خبهمن نیز از خرید یک قطعه زمین توسط شرکت فرعی بهمن موتور به مبلغ 983  میلیارد تومان خبر داد.

شرکت تأمین سرمایه بانک ملت هم از پذیرش تعهد پذیره‌نویسی و بازارگردانی اوراق اجاره شرکت معدنی و صنعتی گل گهر (سهامی عام) خبر داده است.

و اما خفناور افزایش بیش از 30 درصدی سود عملیاتی و افزایش حاشیه سود ناخالص را به دلیل افزایش نرخ محصولات و کاهش هزینه‌های اداری تشکیلاتی اعلام کرده است.

شرکت موتورسازان تراکتورسازی ایران اعلام کرد، در نظر دارد نسبت به فروش ملک مندرج در آگهی منتشره در روزنامه از طریق مزایده عمومی اقدام نماید.

اما در بخش آگهی دعوت به مجامع نمادهای کسرام، شزنگ، بازرگام و مداران سهامداران خود را به مجمع عمومی دعوت کردند.

همچنین در خصوص زمان بندی پرداخت سود نماد سپیدار، حداکثر زمان مجاز سهامداران برای مراجعه شعب بانک ملت جهت دریافت سود سنواتی سالهای 99  را تا تاریخ 30 آذر 1401 اعلام کرده است.

اما در خصوص افزایش سرمایه نماد وفتخار از دریافت مجوز افزایش سرمایه 54 درصدی شرکت سرمایه گذاری افتخار سهام از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی خبر داد.