شهرخبر
حفظ نظام اسلامی از اوجب واجبات است؛ تلاش در این مسیر اولویتی دو چندان دارد

رئیسی در بازدید از یگان ویژه فاتحین تهران بزرگ:

حفظ نظام اسلامی از اوجب واجبات است؛ تلاش در این مسیر اولویتی دو چندان دارد

رئیس جمهور گفت: امروز حفظ نظام اسلامی از اوجب واجبات است و در پرتو یک نظام اسلامی بسیاری از خیرات و برکات و خوبی ها می تواند گسترش پیدا کند. به همین دلیل تلاش در این مسیر اولویتی دو چندان دارد.

اعتمادآنلاین|

سید ابراهیم رییسی، رئیس جمهوری روز گذشته به مناسبت هفته بسیج و به صورت سرزده از یگان ویژه فاتحین تهران بزرگ بازدید کرد.

وی در جریان این بازدید در نشست صمیمانه با بسیجیان یگان فاتحین با ابلاغ سلام رهبر معظم انقلاب اسلامی به بسیجیان این یگان طی سخنانی اظهار داشت: شما در همه عرصه ها افتخار آفریدید و در مواجهه با اغتشاش گران و بر هم زنندگان امنیت مردم خوش درخشیدید و ان شاالله از این بعد نیز در همه عرصه ها موفق باشید.

به گزارش تسنیم، بخش هایی از اظهارات رئیسی را در ادامه می خوانید:

*شما بخاطر ماموریت و مسئولیت خطیری که عبارت است از حفظ امنیت برای کشور ترجیح دادید کنار خانواده بودن و راحتی جمعه را که هرکسی به آن نیاز دارد کنار بگذارید و در حقیقت رفاه دیگران را بر رفاه خودتان ترجیح دادید. این اقدام حقیقتا ارزشمند و در خور تقدیر است.

*امروز حفظ نظام اسلامی از اوجب واجبات است و در پرتو یک نظام اسلامی بسیاری از خیرات و برکات و خوبی ها می تواند گسترش پیدا کند. به همین دلیل تلاش در این مسیر اولویتی دو چندان دارد.

*نظام اسلامی تنها نظامی است که پرچم مقابله با نظام سلطه را بر افراشته است، دشمنان تا کنون فتنه های زیادی علیه انقلاب به راه انداخته اند تا بتوانند از صدور انقلاب و روحیه بسیجی جلوگیری کنند اما به لطف خدا و پایداری ملت ایران امروز پیام و امواج انقلاب اسلامی از مرزهای ایران گذشته است و به الگویی برای سایر ملت ها و بخصوص ملتهای منطقه تبدیل شده است.

*ملت یمن هفت سال تحت شدیدترین محاصره ها قرار داشت اما با قدرت در مقابل ائتلاف سعودی ایستادگی کرد. ملت مظلوم فلسطین نیز که روزی با سنگ به مقابله با ارتش صهیونیست می رفت امروز به موشک های پیشرفته مجهز دست یافته است. اینها نمونه هایی از صدور تفکر انقلاب اسلامی و تفکر بسیجی به سایر ملت های منطقه است.