شهر خبر
پا پس نکشید، بایستید و جامعه را به پرهیز از خشونت دعوت کنید

درخواست علی ربیعی، سخنگوی دولت دوازدهم:

پا پس نکشید، بایستید و جامعه را به پرهیز از خشونت دعوت کنید

علی ربیعی تاکید کرد: فداکارانه پاپس نکشیدن، ایستادن و جامعه را دعوت به پرهیز از خشونت به هرقیمتی وظیفه‌ای است که الزامی بوده و شاید تکرارپذیر نباشد.

اعتمادآنلاین|

روزنامه اطلاعات در یادداشتی به قلم علی ربیعی با عنوان «در این میان چه باید کرد؟!»، پا پس‌ نکشیدن، ایستادن و دعوت جامعه به پرهیز از خشونت را مسئولیت چهره‌های سیاسی دانست.

به گزارش اطلاعات، علی ربیعی نوشت: از میدان به در کردن میانه‌ها با هر شیوه‌ای (از ترور شخصیت گرفته تا تهدید به ترور فیزیکی) _نگاه کنید به فضاسازی علیه خاتمی، زیدآبادی، ظریف و دیگران که چگونه ساماندهی شدند_ و حتی نوعی دفاع از جنگ بیگانگان علیه ایران و تحریم علیه زندگی مردم ایران اقدامی سازمان یافته از ائتلاف علیه ایران است.

در ادامه است: فداکارانه پاپس نکشیدن، ایستادن و جامعه را دعوت به پرهیز از خشونت به هرقیمتی وظیفه‌ای است که الزامی بوده و شاید تکرارپذیر نباشد. من به وضوح نشانه‌هایی از یک هماهنگی اطلاعاتی، رسانه‌ای، سیاسی و حتی اقتصادی را در ترکیب شکل گرفته علیه ایران می بینم اما متاسفانه یک فهم واقعی از مساله در داخل، دادن علائم و سیاست‌گذاری متناسب با این وضعیت را مشاهده نمی‌کنم.

ربیعی تاکید کرده است: در شرایط کنونی، ایجاد زمینه برای نقش‌آفرینی همه آنهایی که با دل داشتن در گرو ایران و ارجح دانستن مصلحت جامعه بر هرچیزی، حاضر به فداکاری هستند؛ آغاز یک حرکت و مسیر درست است‌.