شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#آمریکا#ایران#کانادا#مسلمان

پیام انجمن فارغ التحصیلان آمریکا و کانادا در پی درگذشت یک مبارز ضد صهیونیستی در آمریکا

پیام انجمن فارغ التحصیلان آمریکا و کانادا در پی درگذشت یک مبارز ضد صهیونیستی در آمریکا

انجمن اسلامی فارغ‌التحصیلان آمریکا و کانادا پیامی به مناسبت درگذشت امام عبدالعلیم موسی، مسلمان مبارز سیاهپوست آمریکایی و از عاشقان و همراهان انقلاب اسلامی ایران منتشر کرد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، انجمن اسلامی فارغ‌التحصیلان آمریکا و کانادا پیامی به مناسبت درگذشت امام عبدالعلیم موسی، مسلمان مبارز سیاهپوست آمریکایی و از عاشقان و همراهان انقلاب شکوهمند اسلامی ایران منتشر کرد.

در این پیام آمده است:

سی آذر 1401 مصادف است با درگذشت امام عبدالعلیم موسی، مسلمان مبارز سیاهپوست آمریکایی و از عاشقان و همراهان انقلاب شکوهمند اسلامی ایران این مرد بزرگ در اوایل عمر پر برکت خود با حضور میدانی در کشور آفریقای جنوبی با جنبش ضد آپارتاید همراه شد و در ادامه از دوستداران تفکر شهید مالکم ایکس گشت و در نهایت با ظهور انقلاب اسلامی ایران با افکار و آرمان‌های امام خمینی (ره) آشنا گردید و با پذیرش این آرمان‌های تحول گرایانه به جمع مبارزان این راه پیوست تا اینکه در زمره مصادیق آیه مبارکه " من المومنین رجال صدقوا ما عاهدوا الله علیه" قرار گرفت.

وی بنیانگذار موسسه ضد صهیونیستی السابقون در آمریکا بود که با مدیریت آن علیه جنگ روانی دشمن صهیونیستی و پشتیبانی از اسلام ناب محمدی (ص) فعالیت می‌نمود. مرحوم عبدالعلیم موسی از چهره‌های شناخته شده جهان اسلام و امام جماعت مساجدی در شرق و غرب آمریکا بود که همه عمر خویش را صرف هدایت جوانان مسلمان سیاهپوست آمریکایی و دیگر اقلیت‌ها نمود.

همچنین در ادامه مبارزات خود در این اواخر تا سر حد مرگ مورد ضرب و شتم و آزار و اذیت پلیس رژیم نژادپرست آمریکا قرار گرفته بود. مجاهدت‌ها و تلاش‌های خالصانه او باعث شور و شعف انقلابیون بود و محافل و مجالس انجمن اسلامی دانشجویان در آمریکا از حضور و صحبت‌های وی بخوبی بهره‌مند می‌گشت.خدایش رحمت کند و با مقتدایش محشور گرداند.

انجمن اسلامی فارغ التحصیلان آمریکا و کانادا این ضایعه تاسف‌بار را به همه عاشقان انقلاب اسلامی، دوستان و همراهانش تسلیت عرض نموده و از بارگاه ایزد منان علو درجات اخروی این مجاهد خستگی‌ناپذیر را مسئلت می‌نماید.

انتهای پیام/