شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#بیمه

تنها شرکت بیمه‌ای که بیمه تکمیلی بازنشستگان را ارایه می دهد

رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی تهران گفت که تنها یکی از شرکت های بیمه بازرگانی برای پوشش بیمه درمان تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی پا پیش گذاشت.

تنها شرکت بیمه‌ای که بیمه تکمیلی بازنشستگان را ارایه می دهد

به گزارش سرویس پول و سرمایه اقتصاد 100- کانون عالی بازنشستگان تأمین اجتماعی مدت 9 سال است که پوشش بیمه درمان تکمیلی بازنشستگان این مجموعه را به شرکت بیمه آتیه سازان حافظ سپرده است.

برخی از بازنشستگان از این موضوع که سال‌های متوالی با یک بیمه‌گذار قرارداد بسته می شود گلایه داشته اند.

علی دهقان کیا اظهار کرد: تنها یکی از شرکت های بیمه بازرگانی برای پوشش بیمه درمان تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی پا پیش گذاشت.

وی افزود: نرخ این شرکت بیمه بازرگانی بسیار بالا بود اما پذیرفته  و قرار شد که بیمه عمر بازنشستگان تامین اجتماعی هم به آنها سپرده شود اما بازهم این شرکت به میدان نیامد و گفت که این قرارداد برای آنها مقرون به صرفه نیست.

رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی تهران با بیان اینکه مجبور به بستن قرارداد مجدد با شرکت بیمه آتیه سازان حافظ شده اند، گفت: قرارداد از اول آذرماه سالجاری بسته شد و بازنشستگان ناراضی سه ماه فرصت انصراف دارند و افرادی جدید هم می توانند ثبت نام کنند.

دهقان کیا، اذعان داشت که در سال گذشته دوهزار بازنشسته سازمان تامین اجتماعی از بیمه درمان تکمیلی انصراف دادند اما نزدیک به 89 هزار نفر هم ثبت نام کردند و این مساله یکی دیگر از دلایل اجبار به تنظیم قرارداد بیمه درمان تکمیلی به شرکت بیمه اتیه سازان حافظ  است.

وی تاکید کرد که به دلیل هزینه های بالای درمان، بازنشستگان به دنبال تهیه بیمه درمان تکمیلی هستند و آماردرخواست کنندگان ما را ملزم به تهیه این بیمه نامه می کند.

رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی تهران با بیان اینکه مجموعه متبوع وی تابع کانون عالی بازنشستگان است، گفت: به دلیل نوع عملکرد شرکت بیمه آتیه سازان حافظ برای پوشش بیمه درمان تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی به دنبال شرکت بیمه دیگری بودیم اما سایر شرکت های بیمه ای برای پوشش بیمه درمان تکمیلی این بخش ورود نکردند.

دهقان کیا با تاکید براینکه شرکت بیمه آتیه سازان حاف باید به تعهدات خود عمل کند، بیان کرد: بعضی از بازنشستگان برای دریافت خدمات به این شرکت بیمه مراجعه کرده اند اما به آنها گفته شده که سازمان تامین اجتماعی سهم خود را پرداخت نکرده  که آنها هم بتوانند خسارت دهند.

وی، توضیح داد که قرارداد جدید کانون عالی بازنشستگان تأمین اجتماعی با شرکت بیمه آتیه سازان حافظ با شرایط آگهی شده بسته شد اما با مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در مورد نحوه پرداخت آن 250 هزارتومان به ازای هر نفر که قرار است پرداخت شود بحث  و مذاکره خواهد شد.

انتهای پیام/