شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#جام جهانی#تیم ملی#طارمی#مهدی طارمی

تصاویر | خطر از بیخ گوش ستاره ایران در جام جهانی گذشت | تله ای که نزدیک بود به مهاجم ایران ضربه بزند!

جمعه ۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۰

مهدی طارمی خوش‌شانس بود که سرش به زانوی هنسی دروازه‌بان تیم ملی ولز برخورد نکرد.

برخورد طارمی

به گزارش همشهری آنلاین، یک ارسال استثنایی به پشت دفاع ولز کافی بود تا مهدی طارمی از سرعت بالا و هوش سرشار خود استفاده کند و از دروازه‌بان حریف بگذرد و از او خطا بگیرد.

هنسی زمانی که از دروازه خارج شد تا توپ را دفع کند، تصور می‌کرد مثل نویر، نقش یک سوییپر را ایفا می‌کند اما او هم به سیاهه گلرهایی اضافه شد که طارمی توانست آنها را در تله بیاندازد و اگرچه این بار پنالتی در کار نبود اما مهاجم تیم ملی یک اخراج از تیم حریف گرفت.

زمان خروج به نظر می‌رسید که هنسی به توپ خواهد رسید اما در لحظه آخر طارمی با نوک پا توپ را از او عبور داد تا هنسی با زانو به استقبال مهاجم ایران برود.

این یک لحظه نگران‌کننده برای بسیاری از هواداران فوتبال در ایران بود که تصور کردند مصدومیت سخت به سراغ طارمی آمده. ولی ستاره شاغل در لیگ پرتغال خوش‌شانس بود که سرش به سمت سینه هنسی رفت و برخوردی با زانوی گلر حریف نداشت.


همین چند روز پیش بود که برخورد یاسر الشهرانی با دروازه‌بان خودی باعث شد تا او به شدت مصدوم شود و با شکستگی شدید از ناحیه جمجمه، جام جهانی و چه بسا فوتبال خود را از دست بدهد اما طارمی از این مصدومیت سخت فرار کرد.

او حالا با دو گل، یک پاس گل و گرفتن یک اخراجی، موثرترین بازیکن ایران در جام جهانی است و شاید مهمترین مهره هجومی ایران برای عبور از آمریکا و صعود به مرحله بعدی.

منبع: ورزش سه