شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#کی‌روش

این حرکت کی‌روش جریان بازی را عوض کرد | نفس یوزهای ایران دوباره چاق شد

جمعه ۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۳

مهدی ترابی همانند بازی اول ایران بازیکن تعویضی کارلوس کی‌روش بود که تاثیر زیادی در تغییر جریان بازی داشت.

ترابی

به گزارش همشهری آنلاین، تیم ملی ایران در دومین بازی خود در جام جهانی با یک نمایش دلچسب ولز را از پیش رو برداشت تا ورق در جام جهانی قطر به سود ایران برگردد.

یکی از پنج تعویض تیم ملی ایران به مهدی ترابی اختصاص داشت. در دقیقه ۷۷ کارلوس کی‌روش ترابی را به زمین فرستاد تا جای احسان حاج‌صفی، کاپیتان ایران را در میانه میدان بگیرد.

مهدی ترابی با احتساب وقت‌های تلف‌ شده حدود ۲۵ دقیقه در زمین حضور داشت و چهره پرتلاش تیم ایران در دقایقی بود که یوزها تمام نفس‌شان را برای کسب پیروزی در زمین گذاشته بودند.

ترابی در این بازی در سمت چپ و راست خط میانی ایران دیده می‌شد و با دوندگی زیاد مدافعین ولز را تحت فشار قرار داده بود. او مهره سرعتی ایران در دقایق پایانی این بازی بود که حضورش در زمین بسیار تاثیرگذار بود.

شماره ۱۶ ایران همچنین در دقیقه ۸۹ فرصتی عالی برای گلزنی پیدا کرد. ترابی پشت محوطه صاحب توپ شد و با ضربه‌ای کم نقص به سمت دروازه ولز شوت زد اما موقعیت او به طور میلیمتری از بالای دروازه به بیرون رفت تا مهدی افسوس زیادی برای این صحنه بخورد.

ترابی با این شوت زیبا که با بدشانسی به گل تبدیل نشد کنار سردار آزمون و علی قلی‌زاده قرار گرفت که می‌توانستند به ولز گل بزنند اما آه و افسوس زیادی برای گل نزدن در این بازی نصیب‌شان شد.

مهدی ترابی در این بازی یک نبرد زمینی را برنده شد، یک دریبل موفق داشت و پنج پاس صحیح ثبت کرد و با شوت خطرناکش تا آستانه گلزنی پیش رفت. ترابی که در این بازی تعویض تاثیرگذار ایران بود می‌تواند بازیکن مورد اعتماد کارلوس کی‌روش در بازی حساس و پایانی مرحله گروهی با امریکا باشد.

منبع: ورزش سه