شهرخبر

امیرعبداللهیان پیروزی تیم ملی ایران را تبریک گفت

امیرعبداللهیان پیروزی تیم ملی ایران را تبریک گفت

وزیر امور خارجه ایران در حساب کاربری خود در توییتر پیروزی تیم ملی ایران در برابر ولز در مسابقات جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ را تبریک گفت.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران پیروزی تیم ملی فوتبال ایران در مسابقات فوتبال جام جهانی قطر را تبریک گفت.

وی در توییتر نوشت: این پیروزی پر افتخار مبارک باد. دلتان شاد که دل مردم را شاد کردید، یوزهای بی‌بدیل ایرانی! با همدلی، تلاش و توکل به خدا توانستید فاتح این میدان باشید. خدا قوت! پاینده باد ⁧ #ایران_قوی⁩ تا پای جان برای ⁧ #ایران⁩.

ناصر کنعانی سخنگو و رئیس مرکز دیپلماسی عمومی وزارت امور خارجه به مناسبت پیروزی دلچسب ملی پوشان فوتبال کشورمان با انتشار توییتی این پیروزی را تبریک گفت.

سختگوی وزارت خارجه در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: یک بازی درجه یک، یک نتیجه عالی و دلچسب، همان چیزی که از شیرمردان ملی پوش فوتبال ⁧ #ایران⁩ انتظار می رفت.

در این توییت آمده است: دل یک ملت برای موفقیت و سربلندی تیم ملی می تپد. برای دیدن یک بازی دلنشین و انشاءالله یک نتیجه شیرین دیگر در بازی بعدی روزشماری می کنیم.

تیم ملی فوتبال ایران از ساعت 13:30 امروز (جمعه - به وقت ایران) در دور دوم مرحله گروهی جام جهانی 2022 قطر، مقابل تیم ملی ولز صف‌آرایی کرد و با دو گل به برتری رسید. برای ایران در این بازی روزبه چشمی (8+90) و رامین رضاییان (11+90) موفق به گلزنی شدند.

 

انتهای پیام/