شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#قدس

عصای موسی صهیونیست‌ها را از سردرگمی نجات داد+فیلم

عصای موسی صهیونیست‌ها را از سردرگمی نجات داد+فیلم

گروه هکری موسوم به «عصای موسی» ویدئویی از دوربین‌های مدار بسته قدس اشغالی در هنگام وقوع انفجار روز گذشته را منتشر کرد و صهیونیستها را سردرگمی نجات داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از عرب ۴۸، گروه هکری موسوم به «عصای موسی» ویدئویی از دوربین‌های مدار بسته قدس اشغالی در هنگام وقوع انفجار روز گذشته را منتشر کرد و صهیونیستها را از سردرگمی نجات داد.

رسانه های رژیم صهیونیستی اذعان کردند آنچه هکرها منتشر کردند پس از رخنه به دوربین های نهاد بارز اسرائیلی به دست آورده اند.

صبح روز چهارشنبه وقوع دو انفجار در پایانه اصلی اتوبوس‌ها و چهار راه راموت در غرب قدس اشغالی باعث کشته شدن یک صهیونیست و زخمی شدن دستکم ۴۷ نفر دیگر شد که حال ۵ نفر از آن‌ها وخیم گزارش شده است.

پس از این انفجارها مقامات رژیم صهیونیستی اعلام کردند که به دلیل غیر فعال بودن دوربین های مدار بسته در منطقه، امکان پیگرد عاملان این انفجارها وجود ندارد.

شبکه ۱۳ تلویزیون این رژیم نیز اعلام کرد که دوربین های شهرداری نیز در هنگام انفجار غیر فعال بوده است.

روزنامه یدیعوت آحارونوت نیز نوشت: در دو محل انفجار در ورودی شهر قدس و چهار راه راموت دوربین هایی که به خوبی کار کند وجود نداشته است به همین خاطر نیروهای امنیتی برای شناسایی عاملان انفجارها و پیگرد آن ها با دشواری روبرو هستند.

گروه هکری عصای موسی در حالی فیلم‌های مربوط به اولین انفجار را منتشر کرده که مقامات امنیتی اسرائیل، پیش از این اعلام کرده بودند در زمان این انفجار همه از دوربین‌های امنیتی شهری در این منطقه از کار افتاده بودند.

این موضوع (کار نکردن دوربین‌ها) اعتراضات زیادی را از سوی صهیونیستها متوجه شهرداری و پلیس قدس اشغالی کرده است.

سردرگمی و دروغگویی رژیم صهیونیستی برای چند ساعت ادامه داشت تا اینکه گروه هکری عصای موسی تصاویر واضحی با کیفیت بالا از این دو انفجار منتشر کرد.

با انتشار این بیانیه، رژیم صهیونیستی علاوه بر یک شکست اطلاعاتی و امنیتی در زمینه پیشگیری و سپس شناسایی عاملان انفجارها، یک شکست بزرگ دیگر نیز متحمل شد و باعث یک آبرو ریزی برای مقامات این رژیم و بی اعتمادی بیشتر صهیونیست ها به آن ها شد.