شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#سهام عدالت#جدید

جاماندگان سهام‌عدالت بخوانند

جاماندگان سهام‌عدالت بخوانند

رییس هیات مدیره شرکت تعاونی سهام عدالت کشور گفت: برای عضویت چهار میلیون و ۶۰۰ هزار سهامدار جدید و جاماندگان سهام عدالت تامین مالی صورت گرفته است.

عسگر توکلی درباره تعیین تکلیف سهام عدالت فوت شدگان اظهار داشت: وراث این سهامداران پس از طی مراحل قضایی و حصر وراثت باید برای تعیین تکلیف اقدام کنند و در آخرین جلسه شورای عالی بورس برای جلوگیری از سوء استفاده‌های احتمالی، انتقال و تقسیم حق سهام تدابیری اتخاذ شده است.

وی گفت: در حال حاضر هنوز خدماتی بابت تعیین تکلیف سهام عدالت فوت شدگان در دفاتر خدمات الکترونیک و قضایی ارائه نمی‌شود و جزئیات آن به زودی اعلام می‌شود.

وی با بیان این که دو مرکز به صورت غیرقانونی در شهرستان قائمشهر اقدام به ارائه خدمات سهام عدالت می‌کنند، گفت: متاسفانه در این مراکز بین ۷۰ تا ۱۲۰ هزار تومان از مردم برای سهام عدالت وجه دریافت می‌شود که اقدام آن‌ها غیرقانونی است.

توکلی خواستار رسیدگی مسئولان و متولیان امر به پرونده دو مرکز اشاره شده در شهرستان قائمشهر شد و درباره عضویت اعضای جدید سهام عدالت گفت: برای عضویت چهار میلیون و۶۰۰ هزار سهامدار جدیدی در مرحله اول تامین اعتبار شده است.

خبرآنلاین