بازگشت متخلفین به تمرینات پرسپولیس

به گزارش رکنا و به نقل از ‌سایت باشگاه پرسپولیس ، سرخپوشان ایران تمرین امروز را از ساعت 11:30 و بعد از صحبت‌های یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم، با گرم کردن بدن‌ها زیر نظر مربی بدنساز تیم آغاز کردند. تمرین امروز سنگین بود و 100 دقیقه به طول انجامید.

امید عالیشاه و کمال کامیابی‌نیا هم که با رأی کمیته انضباطی باشگاه غایب بودند، با وساطت یحیی گل‌محمدی و همچنین بعد از صدور رای کمیته انضباطی باشگاه، در تمرین امروز حاضر شدند و در کنار دیگر بازیکنان به تمرین پرداختند. رأی کمیته انضباطی باشگاه درباره این دو بازیکن هم روز شنبه به آنها ابلاغ خواهد شد.

تمرین امروز بخش‌های مختلفی داشت. بعد از مرحله اول که مربوط به گرم کردن و دوهای سرعتی و برنامه‌های هوازی بود، در بخش‌های بعدی، بازیکنان به دو گروه تقسیم شدند و به حفظ توپ در محوطه مشخصی از زمین پرداختند.

در قسمت بعدی هم مرور کارهای تاکتیکی و فوتبال هدفمند در دستور کار قرار گرفت که در این بخش یحیی گل‌محمدی چندین بار با بازیکنان صحبت کرد و اصرار داشت مواردی که مدنظرش هست به دقت توسط بازیکنان انجام شود. ملی‌پوشان غایبان تمرین بودند و میلاد سرلک هم اختصاصی زیر نظر کادر پزشکی تمرین کرد و سایر بازیکنان نیز بدون مشکل در اختیار کادر فنی بودند.

انتهای پیام/