شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#حوزه#هزار میلیارد تومان#سال گذشته

دبیر مجمع خیرین سلامت کشور:

خیرین ۱۱ هزار میلیارد تومان به حوزه سلامت کمک کردند

خیرین ۱۱ هزار میلیارد تومان به حوزه سلامت کمک کردند

اردبیل- دبیر مجمع خیرین سلامت کشور گفت: خیرین حوزه سلامت در یک سال گذشته بیش از ۱۱ هزار میلیارد تومان در حوزه بهداشت و درمان کمک خیرخواهانه انجام دادند.

به گزارش خبرنگار مهر، حسینعلی شهریاری ظهر پنجشنبه در آئین افتتاح آزمایشگاه جامع سلامت بهداشت اردبیل اظهار کرد: خداوند برای خیرین فرصت خدمت به همنوع را با توان مالی و شایستگی‌های اخلاقی و معرفتی فراهم کرده تا در حوزه بهداشت و درمان کار بزرگ و خیرخواهانه انجام شود.

وی تصریح کرد: مجمع خیرین سلامت در سال‌های اخیر خدمات قابل قبول و تحسین‌برانگیزی داشته و سعی کرده‌اند تا تسهیل‌گر فرآیند خدمت‌رسانی برای خیرین در این حوزه باشند.

رئیس کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی از متمولان خیرخواه به عنوان فرشتگان روی زمین یاد کرد و گفت: ۲ چهره خیرخواه حوزه بهداشت و درمان ابویی و همسرشان با ورود به حوزه بهداشت و درمان و خیرخواهی در این بخش، در حقیقت اسم خود را در لیست شایستگان به ثبت رساندند تا منطبق بر نیاتشان اجر اخروی و دنیوی بگیرند.

شهریاری افزود: همه خیرین قطعاً در این مسیر عاقبت به خیر هستند ولی از بین کارهای خیرخواهانه، اعمال نیک و شایسته در حوزه بهداشت و سلامت مردم ماندگارتر بوده و از سایر کارهای خیرخواهانه مطلوب‌تر و مناسب‌تر است.

وی کمک ۱۱ هزار میلیارد تومانی خیرین حوزه سلامت را در یک سال گذشته یادآور شد و خاطرنشان کرد: در استان اردبیل نیز این مجمع فعالیت‌های گسترده‌ای را داشته که اهدای زمین، ملک، خرید تجهیزات پزشکی و غیرپزشکی، ساخت بیمارستان، کمک به بیماران و اقدامات مناسب در کنترل بیماری کرونا از جمله آنها بوده است.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مجلس کمک کار خیرین است و قطعاً تلاش ما بر تسهیل‌گری فرآیندها و پشتیبانی از همراهی خیرین است.