شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#رئیس جمهور

مهدی مرادی: پیگیری تحقق مصوبات سفر رئیس جمهور و استاندار در اولویت مدیران باشد

مهدی مرادی: پیگیری تحقق مصوبات سفر رئیس جمهور و استاندار در اولویت مدیران باشد

سرپرست فرمانداری شهرستان سرچهان گفت: روسای ادارات و مدیران شهرستان پیگیری تحقق و جذب اعتبارات مصوبات سفر استانی رئیس جمهور و سفر شهرستانی استاندار را در اولویت خود قرار دهند.

به گزارش خبرگزاری برنا، جلسه پیگیری مصوبات سفر استانی رئیس جمهور به استان فارس و سفر شهرستانی استاندار به شهرستان سرچهان عصر دیروز به ریاست مهدی مرادی سرپرست فرمانداری این شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد.

مرادی در این جلسه ضمن تشکر از پیگیری روسای ادارات و مدیران دستگاه های اجرایی در جذب اعتبارات مربوطه اظهارکرد: مردم باید نتیجه حضور مسئولان در شهرستان را لمس کنند که این مهم در صورتی محقق می شود که شما مدیران از قبل برنامه ریزی دقیق را انجام داده باشید.

وی در ادامه با بیان اینکه مصوبات سفرها باید در راستای حل مشکلات اساسی مردم باشد، افزود: تعدد مصوبات ملاک اجرایی شدن و تاثیرگذاری نیست بلکه کیفیت مصوبات مهم است که می تواند تاثیرگذاری خوبی در سطح شهرستان داشته باشد.

سرپرست فرمانداری شهرستان سرچهان خاطرنشان کرد: بر اساس اولویت بندی باید اعتبارات و مصوبات سفرها تا حد امکان تا پایان سال جذب و هزینه شود و هیچ اعتباری نباید در شهرستان برگشت بخورد.

در پایان این جلسه تمامی مدیران گزارشی از اقدامات و پیگیری های خود برای جذب اعتبارات مصوبات سفر استانی رئیس جمهور و سفر شهرستانی استاندار ارائه کردند.

انتهای پیام