شهر خبر

فشار برای تفتیش عقاید بازیکنان تیم ملی مجاز است؟

شگفت زدگی مهاجم سابق انگلیس از بازی طارمی/ رقابت دو تیم سرشناس بر سر جذب ستاره ایران بالا گرفت!

"شرق" ، نماینده همان جریان دریوزه و غربگرائی است که وقتی که از ورزشکار و هنرمند سیاست و اسلام و توحید می‌خواستیم، سالها ملت مسلمان ایران را خام کردند هنر برای هنر است و ورزش برای ورزش.

به گزارش مشرق ، سید احمد خوئی طی یادداشتی در تلگرام نوشت: فارغ از تزویر و جابجا کردن سخن طارمی از موضعش، که گفته بود من اینجا فوتبالیستم و سیاست به من ربطی ندارد (نه وضعیت ایران به من ربطی ندارد، جوری که "شرق" جعل کرده)، این "شرق" ، نماینده همان جریان دریوزه و غربگرائی است که وقتی که از ورزشکار و هنرمند سیاست و اسلام و توحید می‌خواستیم، سالها ملت مسلمان ایران را خام کردند هنر برای هنر است و ورزش برای ورزش و کسی حق ندارد از ورزشکار و هنرمند سیاست بخواهد. حالا که منفعتش بارکشی از ورزش و هنر یا هرچیز دیگری است همه معیارها تغییر می‌کند. منافقین اینگونه‌اند.

در ریاکاری این اصحاب نفاق، ورزش و هنر فقط در راستای سیاست اسلامی است که ممنوع است و الا در راستای قدرت‌طلبی آنان همه اقشار و حرفه‌ها باید صف بشوند و اعتراف کنند و استنطاق بشوند که حتما یک میلیمتر با معیار فرق نداشته باشند.

مجموعه شعارهای آزادی بیان و دموکراسی آنان بیش از این ریاکاری نیست. دشمنی فقط با سیاست اسلامی بود که با انواع قر و قمیش و تردستی از مقابل مخاطب ساده پنهان می‌شد و حالا که جامعه نیازمند همان همدلی است، فشار برای تفتیش عقاید هم مجاز است.