شهر خبر

۱۰ اتفاق عجیب و غیرقابل باور در اغتشاشات/ از بریدن گلوی مامور تا حمله به ناموس و سر دست چرخاندن لباس زیر زنان

بریدن گلوی مامور نیروی انتظامی

فیلمی منتشر شد که گلوی مامور نیروی انتظامی را بریده اند که منجر به خونریزی شدید وی شده و مردم در حال امدادرسانی به او هستند.

این مامور مدافع امنیت که در بیمارستان از این حمله شرورانه جان سالم به در برد میگوید که «برای کنترل اغتشاشات رفتیم و با آجر و با سنگ حمله کردند و مامورین با سپر کنترل می کردند و عده ای در جمعیت اغتشاشات را کنترل می کردند و به یکباره دیدم یک نفر با یک شیء به گردنم زد و خون به کلاه خودم پاشید. مرا به آمبولانس بردند ولی جلوسی آمبولانس را گرفتند و خواستند آمبولانس را آتش بزنند ولی همکارانم کمکم کردند و مرا از داخل آمبولانس بیرون کشیدند.»

بستن اتوبان کرج و حمله به خودروی پلیس و مامورین قانون

ماجرای اغتشاشات اتوبان کرج هم از آن قصه های پرغصه هفته های گذشته است. عده ای به بهانه حضور در مراسم تدفین یکی از کشته شده‌های روزهای اخیر که سعی داشتند به اغتشاشات نسبت بدهند، در ورودی بهشت سکینه کرج اغتشاش به راه انداخته و اتوبان را برای دقایقی بستند. فجیع ترین صحنه ای که از این اغتشاشات مخابره شده، حمله عده ای به ماشین نیروی انتظامی و مامورین داخل آن است که منجر به جراحات جدی این مامورین می شود.

 

شهادت سیدروح الله عجمیان؛ بسیجی کارگر ساختمانی

شهادت روح الله عجمیان که در آزادراه کرج-قزوین به شهادت رسید نیز از تلخ ترین ماجراهای این روزهاست. روح الله را که خود کارگر و پدرش نیز کارگر ساختمانی است با چاقو، قمه، پنجه بوکس و سنگ و ... به شهادت رساندند و تصویرش را در فضای مجازی منتشر کردند. 

روح الله عجمیان

 قاتلین اعتراف کردند که هدف چهلم بود ولی به اغتشاش منجر شد. بالغ بر 20نفر روح الله را با انواع سلاح و وسیله دوره کرده و به شهادت رسانده بودند.

آتش زدن مامور نیروی انتظامی

 ۲۱ مهر بود که تصاویری از اغتشاشات شب گذشته پخش شد که در آن یک مامور نیروی انتظامی به آتش کشیده می شود. 

پیش از آن نیز از مشهد تصاویری منتشر شده بود که یکی از مامورین را به آتش کشیده بودند.

آتش زدن آموبولانس

لحظه آتش‌ زدن آمبولانس در رشت نیز از اتفاقات تاخ وزهای اغازین اغتشاشات بود. این اغتشاشگران به این بهانه و با این توجیه آمبولانس ها را به آتش کشیدند که ماموران نیروی انتظامی با این خودروها جابجا می شوند ولی حتی یک بار هم هیچ سندی از این ادعای خود منتشر نکردند و چندین بار به تجهیزات امدادرسانی با این بهانه حمله کردند.

هرچند این اغتشاشات به درازا کشیده ولی در نهایت پایاتن خواهد یافت و به عنوان اتفاقی عبرت آموز در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت خواهد شد ولی این جنایت ها هرگز از یاد مردم نخواهد رفت. در این مدت گروهک های تروریستی تجزیه طلب با همکاری بازوهای رسانه ای مورد حمایت رژیم سهیونیستی و غرب، از هیچ جنایتی علیه مردم ایران و آسایش و آرامش جامعه فروگذار نکردند ولی عمق جنایت های آنها هیچگاه مورد پذیرش قاطبه جامعه ایرن نخواهد بود و باید در پناهگاه های خود در اطراف ایران، در ترس حمله پهپادها و موشک های سپاه، شب را به صبح برسانند.

انتهای پیام