توصیه مهم جانشین فراجا به مدیران خواص/دوره های بصیرت بگذرانید!

سردار قاسم رضایی در آیین اختتامیه بیست و هفتمین دوره بصیرت ۱۴۰۱ ویژه گروه سوم روسای ادارات حوزه مرکزی فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران و سازمان حفاظت اطلاعات فراجا که در مجتمع آموزشی فرهنگی و تربیتی عمار در قم برگزارشد، گفت:‌ گفت: بالاترین توفیق در این شهر مقدس زیارت کریمه اهل بیت(س) بوده و این توفیقی الهی است که از تمام برنامه‌ریزان و دست اندرکاران مجتمع آموزشی عمار قدردانی می‌کنم.

وی افزود: این دوره‌ها مزین به نام با مسمای بصیرت است، بصیرت یعنی آگاهی و تسلط به جوانب و زوایای مختلف یک موضوع که راهنمای کار باشد، در این دوره ها موضوعاتی در حوزه های اخلاقی، احکام، سیاسی و اعتقادی ارائه شده تا بصیرت جویان بهره‌مند شوند.

رضایی با بیان اینکه کارکنان ستاد انتظامی جزئی از تصمیم‌سازها هستند که تدابیر را فراگرفته و تصمیم سازی می‌کنند، تصریح کرد: بحمدالله روند بسیار خوبی در فراجا وجود دارد و باور ما این است که مجموعه سازمان انتظامی مجموعه‌ای والا است.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه به برکت اسلام، کشور ایران از لحاظ عزت و نفوذناپذیری در مقابله با دشمنان در جایگاه بالایی قرار دارد، اضافه کرد: ما در طول انقلاب اسلامی در مقابل آمریکا ایستادگی کرده و شعار مرگ بر آمریکا را سر می‌دهیم اما خیلی از کشورها از گفتن این شعار واهمه دارند و این عزت ایران اسلامی است.

رضایی با اشاره به اینکه مردم کشور مقتدر ایران، مردمی مهربان و مهمان دوست بوده و در دنیا به این صفت شناخته می‌شوند، خاطرنشان کرد: اینکه ما جلسات مان را با تلاوت قرآن کریم و سخنرانی هایمان را نیز با نام خداوند آغاز می‌کنیم، یعنی اینکه همه چیزمان را از خدا می‌دانیم و این عزتی بزرگ است، عزت‌مان را از برکت اسلام می‌دانیم.

وی با بیان اینکه به لباس مقدس فراجا که بر تن‌مان است افتخار م‌ کنیم، تصریح کرد: فراجا مدیون نظام جمهوری اسلامی، مردم و مقام معظم رهبری است و مدیون هیچ سازمانی نیست، اما در عوض تکیه‌گاه عموم سازمان‌های کشور است.

جانشین فراجا با بیان اینکه پلیس تکیه‌گاه اقتصاد، فرهنگ، علم و ... است، گفت: در این فتنه عمیق اخیر که از بیرون از مرزها برنامه‌ریزی قبلی و هدایت شده بود، بعد از مردم و مقام معظم رهبری، انتظامی کشور نقشی مهم در خنثی‌سازی آن داشته است.

وی با تاکید بر اینکه از فرهنگ سازمان باید پاسداری و حفاظت شود، خاطرنشان کرد: امروز دشمن، مقام معظم رهبری، باورهای مردم و سازمان مقتدر انتظامی کشور را هدف گرفته است. بعد از شهادت قهرمان ملی ما شهید حاج قاسم سلیمانی، مقام معظم رهبری فرمودند که مکتب حاج قاسم سلیمانی زنده است و ما حقیقتاً از این مکتب بی‌توقع بودن، معامله با خداوند، خود را ارزان نفروختن، فدای ارزش‌ها شدن و اخلاص را در فراجا مشاهده کرده و این فرهنگ جاری سازمان ماست.

جانشین فراجا با تاکید بر اینکه سازمان انتظامی حافظ دستاوردهای انقلاب اسلامی است و راه شهدا را طی می‌کند، افزود: باید برای نسل نوجوان و جوان جامعه حقایق و موفقیت ها بازگو شده و نگذاریم دشمنان از طریق فضای مجازی و شبکه‌های ماهواره‌ای واقعیت‌های جامعه را وارونه جلوه دهند.

باید امنیت کسب و کار را تامین کنیم

وی در ادامه با اشاره به حضور خود در بازار تهران و گفت‌وشنود با بازاریان، گفت: قاطبه کسبه و بازاریان افرادی انقلابی، متدین و معتقد به مبانی جمهوری اسلامی هستند و ما باید امنیت کسب و کار را تامین کنیم و مسئولان کشور نیز به مشکلات آنان رسیدگی کنند.

جانشین فراجا با بیان اینکه شرق و غرب صحنه‌گردانان اغتشاشات اخیر در کشور هستند، تصریح کرد: با اطلاعاتی که ما در دست داریم، دشمنان معتقدند باید به آرمان‌های انقلاب اسلامی تاخت چون ما منافع نامشروع آنها را به خطر انداخته‌ایم.

برخی از مدیران در حوادث اخیر اظهارنظرهای نابه‌جایی داشتند و امتحانشان را به خوبی پس ندادند

رضایی با بیان اینکه بحمدالله مردم همواره در صحنه بوده و خودشان صاحب این انقلاب هستند، گفت: متأسفانه برخی از مدیران در حوادث اخیر اظهارنظرهای نابه‌جایی داشتند، آنهایی که خود را جزو خواص می‌دانستند امتحانشان را به خوبی پس ندادند، گذراندن دوره های بصیرت را برای این خواص بی‌بصیرت توصیه می‌کنیم.

بر اساس اعلام سایت پلیس، وی با اشاره به اینکه خواص تا کی می‌خواهند بترسند و تاکی باید وادادگی داشته باشند، گفت: بصیرت یعنی پدر شهید عجمیان که هنوز فرزند خود را دفن نکرده برای دشمن رجز خوانی می‌کند، امیدوارم همه ما در این فتنه به‌وجود آمده بتوانیم از امتحان الهی سربلند بیرون بیاییم و ثابت قدم بمانیم و به تکلیف خود عمل کنیم.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور، بصیرت جویان حاضر را که به عنوان تصمیم سازان برای تصمیم گیری مسئولان فراجا بودند، به توکل بر خدا در همه امور، اخلاص در همه کارها و جاری کردن اخلاق عملی در اقدامات و عملکرد خود توصیه و خاطرنشان کرد: ستاد قوه عاقله و تکیه گاه صف است نه رابط و واسط بین صف و ستاد.