شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#سینما

کوئنتین تارانتینو: بازیگران فیلم‌های ابرقهرمانی ستاره سینما نیستند

کوئنتین تارانتینو: بازیگران فیلم‌های ابرقهرمانی ستاره سینما نیستند

دیدگاه کوئنتین تارانتینو مبنی بر اینکه بازیگران فیلم‌های ابرقهرمانی ستاره سینما نیستند، با انتقادات گسترده‌ای مواجه شد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر برنا؛ دیدگاه کوئنتین تارانتینو مبنی بر اینکه بازیگران فیلم‌های ابرقهرمانی ستاره سینما نیستند، با انتقادات گسترده‌ای مواجه شد.

این در حالی است که کارگردان «بیل را بکش» پس از ارائه دیدگاه خود در مورد فیلم‌های دنیای ابرقهرمانی مارول، از سیمو لیو، ستاره «شانگ چی» استفاده کرد.

کوئنتین تارانتینو هم به گروه فیلمسازان معتبری پیوست که به ژانر سینمایی ابرقهرمانی نقد دارند. 

تارانتینو گفت: من سینمای ابرقهرمانی را دوست ندارم. «نه، ندارم. من از آنها متنفر نیستم اما من این نوع فیلم‌ها را دوست ندارم. یعنی ببین من وقتی بچه بودم دیوانه وار فیلم‌های ابرقهرمانی مارول را جمع می‌کردم. این فیلم‌ها زمانی که در دهه دوم زندگی‌ام اکران می‌شدند، کاملاً خوشحال می‌شدم و کاملاً آنها را دوست داشتم. [اما] آن‌ها تنها فیلم‌هایی نیستند که ساخته می‌شوند، بلکه آن فیلم‌هایی در میان فیلم‌های دیگر خواهند بود. من تقریباً 60 ساله هستم، بنابراین در مورد آنها چندان هیجان زده نیستم.

این کارگردان بزرگ هالیوودی خاطرنشان کرد که فیلم‌های مارول اغلب شبیه یک «کپی کربنی» از فیلم‌های قبلی ابرقهرمانی هستند و افزود: «هرگز به جایی که انتظار ندارید برده نمی‌شوید» به این معنی که با دیدن این فیلم‌ها غافلگیر نمی‌شوید.

مارتین اسکورسیزی نیز قبلا به همین ترتیب به نقد فیلم‌های مارول پرداخته و آن‌ها را «پارک‌های موضوعی» و «نه سینما» خواند که سخنان او با واکنش جیمز گان، کارگردان فیلم ابرقهرمانی «محافظان کهکشان» مواجه شد.

پایان پیام/