شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#جام جهانی#آلمان#تیم ملی#ژاپن

جام جهانی قطر| فلیک: آلمان به اشتباهات فردی باخت/ می‌خواهیم ۶ امتیاز باقیمانده را بگیریم

جام جهانی قطر| فلیک: آلمان به اشتباهات فردی باخت/ می‌خواهیم 6 امتیاز باقیمانده را بگیریم

سرمربی تیم ملی آلمان، اشتباهات فردی بازیکنانش را دلیل اصلی شکست مانشافت برابر ژاپن دانست.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، هانسی فلیک پس از شکست 2 بر یک تیم ملی فوتبال آلمان مقابل ژاپن، در چارچوب مرحله گروهی جام جهانی 2022 قطر اظهار داشت: در نیمه اول فرصت‌های زیادی از دست دادیم. ژاپن یک گل بیشتر از ما زد و نسبت به آلمان راندمان بهتری داشت. اشتباهات فردی مرتکب شدیم که نباید رخ می‌داد. می‌دانستیم ژاپن در انتقال توپ بسیار سریع است و مقابل ما از همین شیوه استفاده کرد.

وی درخصوص ضعف مدافعان تیم ملی آلمان،‌ به‌خصوص در صحنه گل دوم ژاپن تصریح کرد: نیکلاس باید بیشتر توجه می‌کرد. این همان اشتباهات فردی است که به آن اشاره کردم و باید تاوانش را می‌دادیم.

سرمربی آلمان در این مورد که به نظر می‌رسید تعویض‌هایش سبب آشفتگی ریتم بازی مانشافت شد، گفت: می‌خواستیم انرژی تازه‌ای به زمین بیاوریم. توماس مولر مدت زیادی بازی نکرده بود و او را به‌درستی از زمین بیرون آوردیم. اشتباهات فردی مرتکب شدیم که نباید انجام می‌شد و به همین خاطر باختیم.

فلیک درباره آینده تیم ملی آلمان در دور گروهی جام جهانی قطر خاطرنشان کرد: حالا باید به جلو نگاه کنیم و همین کار را انجام خواهیم داد. هنوز شش امتیاز وجود دارد که باید برای آن بازی کنیم و می‌خواهیم هر شش امتیاز را بگیریم.

وی درباره اقدام شاگردانش در عکس تیمی ابتدای بازی که همگی دستان خود را روی دهان‌شان گذاشته بودند،‌ عنوان کرد: این یک علامت و پیام بود تا نشان بدهیم فیفا در حال ساکت کردن ماست.

انتهای پیام/