شهر خبر
هشدار روزنامه اطلاعات به مسئولان؛ مشکلات را انکار نکنید وگرنه همه بازنده‌ایم

هشدار روزنامه اطلاعات به مسئولان؛ مشکلات را انکار نکنید وگرنه همه بازنده‌ایم

روزنامه اطلاعات نوشت: نپرسید مشکلات چیست و دست انکار را قطع کنید. باید مرهم بگذارید و التیام ببخشید. هیچ راه دیگری نیست جز راه دشوار التیام…، وگرنه همه بازنده خواهیم بود.

اعتمادآنلاین|

روزنامه اطلاعات در مطلبی مشکلاتی و معضلاتی را که کشور با آن مواجه است، مرور کرده و خطاب به مسئولان گفته دست انکار را قطع کنید...هیچ راه دیگری نیست جز راه دشوار التیام، وگرنه همه بازنده خواهیم بود.

به گزارش اطلاعات، امروز به دلیل از دست دادن فرصت‌ها و ناکارآمدی و غفلت یا روشن‌تر بگویم تضعیف جمهوریت و مردمسالاری، شرایط دشواری برای کشور، مردم، دولت و زمامداران کشورمان پدید آمده است. عشق به ایران و تمکین به قانون و توجه به منافع ملی تنها راه برون رفت ما از این چرخه و ایجاد لایه‌های ثروت و قدرت است. نمی‌توان با شعار و تکیه بر آرای نادر و من درآوردی دائما کشور را در انزوا نگاه داشت. امور نامعقول از سوی جامعه نامقبول هم خواهد بود و اگر ادامه یابد، نامشروع هم خواهد شد.

در ادامه این مطلب آمده است: نپرسید مشکلات چیست و دست انکار را قطع کنید. از مافیای خودرو تا ابهامات فروش نفت، از تحریم و کاسبانش تا فرجام برجام، از انزوای تجاری تا تحریم شبکه بانکی ایرانیان، از مدیریت ناکارآمد تا تکیدگی رسانه ملی و رمیدن افکار عمومی به سوی رسانه‌های دیگر، از محدودسازی فرهنگ و هنر تا میدان دادن به اراذلی چون تتلو و صدها موضوع دیگر، مردم را رنجانده و جسم و روح میهن را زخم زده است. باید مرهم بگذارید و التیام ببخشید. هیچ راه دیگری نیست جز راه دشوار التیام…، وگرنه همه بازنده خواهیم بود.