شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#قدس#فلسطین

جنبش جهاد اسلامی فلسطین:

عملیات قدس نشان داد که مقاومت همچنان زنده است

عملیات قدس نشان داد که مقاومت همچنان زنده است

یکی از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت که عملیات قدس نشان داد که مقاومت همچنان زنده است و جنایت های رژیم صهیونیستی بی پاسخ نخواهد ماند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، «احمد المدلل» از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت که عملیات قدس نشان داد که مقاومت همچنان زنده است و جنایت های رژیم صهیونیستی بی پاسخ نخواهد ماند.

وی افزود: این عملیات واکنش طبیعی به جنایت های رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین است و این جنایت ها هرگز نخواهد توانست مقاومت فلسطینیان را متوقف کند.

سخنگوی جهاد اسلامی ادامه داد: دشمن صهیونیستی طی این سال ها تصور می کرد که می تواند با سازش سیاسی مقاومت را متوقف کند، ولی ملت فلسطین با اقدامات خود تاکید کرد که مقاومت تنها گزینه اوست و به عنوان یک فرهنگ آن را پذیرفته است.

این رهبر فلسطینی تاکید کرد: تهدیدهای رهبران صهیونیست جدید نیست و مانع از تداوم راه مقاومت نمی شود، بلکه باعث پافشاری به گزینه مقاومت خواهد شد.

گفتنی است، منابع عبری امروز چهارشنبه از وقوع ۲ انفجار در قدس اشغالی خبر دادند که در نتیجه آن یک نفر به هلاکت رسید و ۲۱ نفر دیگر زخمی شدند.

بر همین اساس، جنبش مقاومت اسلامی حماس طی بیانیه‌ای عملیات قهرمانانه امروز در قدس اشغالی که به زخمی شدن شماری از صهیونیست‌ها منجر شد را تبریک گفت.

سخنگوی حماس تاکید کرد که عملیات بی‌نظیر امروز در ایستگاه اتوبوس‌های قدس که در راستای پاسخ طبیعی به تعرض به مسجد الاقصی، یهودی‌سازی و تلاش برای تقسیم زمانی و مکانی این مسجد مبارک انجام شد و نتیجه جنایات نظامیان و شهرک‌نشینان اشغالگر صهیونیست علیه ملت فلسطین بود، را تبریک می‌گوئیم.