شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#آتش

عاملان آتش زدن پایگاه بسیج در میاندرود دستگیر شدند

عاملان آتش زدن پایگاه بسیج در میاندرود دستگیر شدند

سرپرست انتظامی شهرستان میاندرود از دستگیری ۲ نفر از اغتشاشگران که یک پایگاه بسیج را با کوکتل مولوتف مورد هدف قرار داده بودند، خبر داد.

به گزارش مشرق از روابط عمومی نیروی انتظامی مازندران سرهنگ شهرام باقری با اشاره به شناسایی و برخورد پلیس با مخلان نظم و امنیت و اغتشاشگران اظهار داشت: در ۴۸ ساعت گذشته یک پایگاه بسیج در این شهرستان توسط اغتشاشگران با کوکتل مولوتف مورد آتش سوزی قرار گرفته بود که موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: با پیگیری های بعمل آمده ۲ نفر از افرادی که پایگاه بسیج را مورد حمله قرار داده بودند، شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند.

سرپرست انتظامی شهرستان میاندورود تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان پنج عدد کوکتل مولوتف و ۳۰ لیتر بنزین که به منظور تخریب و آتش زدن اموال عمومی و دولتی تهیه و آماده شده بود، کشف شد.

فروش سکه های تقلبی در جویبار

معاون فرهنگی اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران از دستگیری فروشنده سکه های تقلبی در شهرستان جویبار خبر داد .

بنابر گزارش پلیس مازندران سرهنگ سید جعفر ساداتی در تشریح این خبر اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان جویبار با اطلاع از اینکه فردی غیربومی به همراه همدستش در سطح آن شهرستان اقدام به فروش سکه های تقلبی می کنند، موضوع دستگیری آنان را در دستور کار خود قرار دادند.

وی با بیان اینکه ماموران پلیس آگاهی و کلانتری ۱۱ شهرستان جویبار یکی از متهمان را در داخل طلافروشی، حین فروش سکه های تقلبی دستگیر کردند، اظهار کرد: طی بازرسی از کیف همراه متهم، ۳۳ عدد سکه های پارسیان یک گرمی با مارک های مختلف تقلبی کشف شد.

معاون فرهنگی اجتماعی فرماندهی انتظامی استان در ادامه بیان داشت: در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد، متهمان از شهرستان آستارا وارد مازندران شده و اقدام به فروش سکه های تقلبی در شهرهای بابلسر، بهمنمیر، بابل، جویبار، کوهیخیل، سیمرغ و قائمشهر کردند.

سرهنگ ساداتی با اشاره به اینکه متهم دارای ۱۱فقره سابقه کیفری می باشد و یکی از متهمان که در طلافروشی دیگری حضور داشت از صحنه متواری شد، خاطر نشان کرد: تلاش برای شناسایی همدستش ادامه دارد و متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

کشف ۱۰۰ کیلوگرم گوشت خوک در گلوگاه

فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه از توقیف یک دستگاه سواری با ۱۰۰کیلو گوشت خوک در آن شهرستان خبرداد.

سرهنگ محمود کلوانی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: ماموران انتظامی کلانتری ۱۱در ایست بازرسی محور مواصلاتی استان گلستان به مازندران، حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودروی سواری سمند مشکوک و آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه تصریح کرد: ماموران انتظامی در بازرسی از خودروی توقیفی، ۱۰۰ کیلو گرم گوشت خوک را کشف کردند.

سرهنگ کلوانی در پایان با اشاره به اینکه در این رابطه یک دستگاه خودرو توقیف و یک نفر نیز دستگیر شد، خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضائی شد.