شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#بازار سرمایه

یک مسیر تامین مالی از بازار سرمایه

همراه با محسن علیخانی مدیر تامین مالی و بازار سرمایه گروه توسعه اقتصادی تدبیر و محمد زمانی مدیر امور مالی شرکت معدنی و صنعتی گل گهر
یک مسیر تامین مالی از بازار سرمایه

بورس تهران روز سه‌شنبه متعادل و منفی دنبال شد. شاخص کل با افت محدود ۹۴۰ واحدی (معادل ۰.۰۷ درصد) در ارتفاع یک میلیون و ۴۰۷ هزار واحدی ایستاد. شاخص هم‌وزن که نماینده سهام کوچکتر بازار است شرایط بهتری داشت و با رشد ۰.۲۵ درصدی همراه شد. ارزش معاملات خرد به ۳، ۲۵۳ میلیارد تومان رسید. در بین صنایع فرآورده‌های نفتی، خودرو و قطعات و غذایی‌ها و در بین نمادها خساپا خودرو و خگستر بیشترین ارزش معاملات را داشتند. در روز گذشته حدود ۶۵ میلیارد تومان تغییر خالص مالکیت افراد حقوقی به حقیقی در بازار اتفاق افتاد.

در برنامه شمارش معکوس آخرین روز هفته همراه با محسن علیخانی مدیر تامین مالی و بازار سرمایه گروه توسعه اقتصادی تدبیر و محمد زمانی مدیر امور مالی شرکت معدنی و صنعتی گل گهر به بررسی مزایای اوراق اجاره به عنوان یکی از روش‌های تامین مالی شرکتی از طریق بازار سرمایه پرداختیم.

در پایان نیز مسعود زهره‌وندی کارشناس ارتباطات شرکت مدیریت دارایی مرکزی، توضیحاتی را در رابطه با وضعیت صکوک در بازارهای جهانی ارائه دادند.