شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#کی روش#انگلیس#تیم ملی#جمعه

مهدی مناجاتی: بال‌ها را ببندید و پشت محوطه جریمه خطا نکنید

کاش تاج به جای کی‌روش به مردم گز می‌داد!/ جمعه دوباره با انگلیس بازی می‌کنیم/ تیم ملی هنوز می‌تواند غرورمان را زنده کند

مهدی مناجاتی، بازیکن و سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان در گفت‌وگو با خبر ورزشی، درباره دیدار تیم ملی مقابل انگلیس اظهار داشت: قطعاً تا امروز کادر فنی تیم ملی متوجه مشکلات ترکیب اصلی تیم مان مقابل انگلیس شده اند. خوشبختانه کارلوس کی‌روش مربی باتجربه ای است و می‌تواند نقاط ضعف و تیمش را برطرف کند. چون ما دوباره با یک انگلیس دیگر بازی داریم.

وی افزود: خیلی‌ها سبک تیم ولز را شبیه به انگلیس می‌دانند که من هم با این موضوع موافقم. تیم ولز هم بر پایه قدرت فیزیکی و ارسال های بلند فوتبال بازی می‌کند و می‌تواند همان مقدار که انگلیس ما را اذیت کرد باعث دردسرمان شود اما قطعاً ما در نیمه دوم بازی با انگلیس تیم بهتری بودیم که می‌توان همان کار را در بازی با ولز تکرار کرد.

کاش تاج به جای کی روش به مردم گز می‌داد!/ جمعه دوباره با انگلیس بازی می‌کنیم/ تیم ملی هنوز می تواند غرورمان را زنده کند

کارشناس فوتبال کشورمان اضافه کرد: اصلا مشخص نبود سرمربی و اعضای کادرش چرا چنین ترکیبی را انتخاب کرده بودند. ما از اردوی تیم ایران خبر نداریم! شاید شرایط برخی بازیکنان به گونه‌ای بوده که کی‌روش مجبور شده ترکیبش را به این شکل بچیند. از طرفی کی‌روش فرصت زیادی برای کار با این تیم هم نداشت.

مناجاتی خاطرنشان کرد: شاید اگر ما قبل از شروع جام مدت زمان بیشتری با کی‌روش کار می‌کردیم اوضاع بهتر از این می‌شد اما هنوز هم اتفاقی نیفتاده است. گرچه این شکست باعث سرشکستگی جامعه فوتبال ما در کل جهان شده اما با یک یاعلی و تکیه بر غیرت بچه ها می‌توان غرور از دست رفته را با یک بازی منطقی در دیدار با ولز زنده کرد.

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان درباره اینکه چطور می‌توان نتیجه مطلوبی مقابل ولز گرفت توضیح داد: ولز هم مثل انگلیس از کناره ها نفوذ می‌کنند. آنها از قدرت سرزنی بازیکنانشان بهره می‌برند که ما باید بتوانیم مانع این کار شویم اما اگر نمی‌توانیم جلوی سرزنی بازیکنان شان را بگیریم در عوض می‌توانیم بال های چپ و راست تیم شان را از کار بیندازیم تا سانتر نکنند. یا لااقل دور و بر محوطه جریمه خطا ندهیم تا روی ضربه ایستگاهی گل نخوریم.

کاش تاج به جای کی روش به مردم گز می‌داد!/ جمعه دوباره با انگلیس بازی می‌کنیم/ تیم ملی هنوز می تواند غرورمان را زنده کند

مناجاتی در این بار که مهدی تاج گفته بود کی‌روش را می‌آوریم تا تیم ملی کم گل بخورد گفت: ای کاش آقای تاج به جای این حرف و این سرمربی به مردم ایران گز اصفهان می‎داد تا لااقل کام مردم به جای تلخ شدن، شیرین شود البته این روزها روزهای حمایت است و باید کمک کنیم تیم ملی در دو دیدار آخر نتایج بهتری بگیرد.

وی در پایان تاکید کرد: این بچه ها همه باتجربه هستند و در سطح بالای فوتبال در اروپا توپ می‌زنند. آنهایی که در داخل لیگ برتر خودمان هستند هم همه فوتبال را به خوبی بلدند اما فقط باید آنها را از نظر روحی آماده دیدار دوم کرد.