شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#فوتبال#تیم فوتبال#انگلیس#تیم ملی#اراک

نقی‌زاده: امیدوارم با شکست ولز باخت مقابل انگلیس فراموش شود

نقی‌زاده: امیدوارم با شکست ولز باخت مقابل انگلیس فراموش شود

هافبک تیم فوتبال آلومینیوم اراک ابراز امیدواری کرد، با برتری تیم ملی مقابل ولز شکست این تیم برابر انگلیس فراموش شود.

علیرضا نقی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره شرایط تیمش در تعطیلات لیگ برتر اظهار داشت: ما تمرینات را طبق برنامه کادر فنی جلو می‌بریم، ولی این تعطیلات را اصلاً دوست نداشتیم، چون روند خوبی در لیگ برتر داشتیم و می‌توانستیم نتایج خوب‌مان را ادامه دهیم. با این حال امیدوارم با برگزاری اردوهای تدارکاتی و بازی‌های دوستانه بتوانیم در شروع مجدد لیگ برتر نتایج خوبی بگیریم.

 

هافبک تیم فوتبال آلومینیوم اراک در ادامه خاطر نشان کرد: پارسال نتایج خوبی در لیگ گرفتیم و در جام حذفی هم تا فینال جلو رفتیم، ولی متأسفانه قهرمان نشدیم. تمام هدف ما این است که امسال بهترین رتبه ممکن را به دست بیاوریم و امیدوارم در پایان لیگ در جایگاهی قرار بگیریم که هواداران آلومینیوم را خوشحال کنیم. خوشبختانه باشگاه از تیم حمایت می‌کند و کادر فنی هم زحمت می‌کشد تا بازیکنان همیشه در بهترین شرایط قرار داشته باشند.

وی در مورد وضعیت تیم ملی بعد از شکست برابر انگلیس هم گفت: در بازی اول اتفاقات خوبی برای ایران رخ نداد، ولی من امیدوارم که بتوانیم در بازی با ولز برنده از زمین بیرون بیاییم. تیم ما بازیکنان خوبی دارد و در گذشته هم برابر تیم‌های پرقدرتی مثل آرژانتین، اسپانیا و پرتغال عملکرد خوبی از خودش نشان داده است. امیدوارم با شکست دادن ولز باخت برابر انگلیس فراموش شود.

انتهای پیام/