شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#کردستان#نیروی زمینی

چرا نیروی زمینی به کردستان فرستاده شد؟

کدخبر: ۵۳۶۶۷۳
سردار کوثری گفت: تجزیه‌طلبان به خصوص کومله، پژاک و دموکرات در منطقه اقلیم کردستان حضور پیدا کرده اند تا بتوانند قسمتی از کردستان را به دست بیاورند؛ به این خاطر نیروی زمینی به غرب کشور فرستاده شد تا بتوانند بر آنان غلبه پیدا کرده و در مرزها امنیت را برقرار کنند و مردم شهرهای کردستان به زندگی خود ادامه دهند.
چرا نیروی زمینی به کردستان فرستاده شد؟

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از جماران، محمد کوثری، در پاسخ به سوالی در خصوص نحوه برخورد با اعتراضات اخیر در کشور گفت: مقام معظم رهبری و امام خمینی همیشه تاکید بر این داشته اند که نظام جمهوری اسلامی متعلق به مردم است. مسئولان باید با حضور در میان مردم اعتراض آنان را شنیده و به دنبال حل آن باشند. اما پس از پیروزی انقلاب اسلامی همیشه خباثت‌های استکبار جهانی و صهیونیست بین‌الملل و ارتجاع منطقه به دنبال این هستند که مردم را رو در روی هم و در مقابل دولت یا نظام قرار بدهند و در نهایت با حمایت‌های علنی این هدف را ممکن کنند؛ به خصوص این بار که جان بولتون خبیث می‌گوید ما اسلحه فرستادیم و این اسلحه‌ها را باید به کار بگیرید و در رسانه‌ها و فضای مجازی نیز مستقیما یک سری افرادی که آموزش دیده‌اند را فرماندهی کرده و به میان مردم در اعتراضات فرستادند که در نتیجه آن تعدادی از افراد که اعتراض دارند، فریب می‌خورند و احساسی برخورد می‌کنند.

وی در ادامه افزود: در این مدت تعدادی از نیروهای انتظامی بسیج و حتی وزارت اطلاعات شهید شدند و ما با اقتدار در برخورد با تجزیه طلبان آنچنان محکم برخورد کردیم که قطعا و یقینا همان اقتدار را با روش‌های دیگر انجام خواهیم داد. عده‌ای با آگاهی و بصیرت از این افراد کنار کشیدند و لذا افراد خود فروخته‌ای که تا امروز مورد شناسایی واقع نشده اند، دستگیر خواهند شد و این مسئله به آرامی حل خواهد شد.

 نظام جمهوری اسلامی از مردم برخواسته و برای خود مردم است

این نماینده مجلس اظهار داشت: در نوع برخورد با برهم‌زنندگان امنیت همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند، قوه‌قضاییه باید برخورد شدیدی را با عوامل اصلی که در اصل به نیابت از استکبار جهانی و صهیونیست لیدر بودند و فرماندهی کردند انجام دهد تا درس عبرتی برای این دسته از افراد شود. همان‌طور که حضرت امام و مقام معظم رهبری فرمودند نظام جمهوری اسلامی از مردم برخاسته و برای خود مردم است. در سال ۵۹ طی ۸ سال بدون امکانات جنگیدیم و ایستادیم، لذا اینگونه نیست که توان مقابله نداشته باشیم، اما مردم باید در چارچوب مشخص مشکلات خود را به گوش مسئولان برسانند تا مشکلاتشان حل شود.

نیروی زمینی به کردستان برای مقابله با تجزیه طلبان فرستاده شد

کوثری در پایان در خصوص حضور نیروهای نظامی در کردستان گفت: تجزیه‌طلبان به خصوص کومله، پژاک و دموکرات در منطقه اقلیم کردستان حضور پیدا کرده اند تا بتوانند قسمتی از کردستان را به دست بیاورند؛ به این خاطر نیروی زمینی به غرب کشور فرستاده شد تا بتوانند بر آنان غلبه پیدا کرده و در مرزها امنیت را برقرار کنند و مردم شهرهای کردستان به زندگی خود ادامه دهند.