شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#فلسطین#قدس

واکنش گروه‌های مقاومت فلسطین به عملیات قدس/ این راه ادامه دارد

واکنش گروه‌های مقاومت فلسطین به عملیات قدس/ این راه ادامه دارد

گروه های مقاومت فلسطین با صدور بیانیه هایی جداگانه به انفجارهای امروز در قدس اشغالی واکنش نشان دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه شهاب نیوز، گروه‌های فلسطینی استمرار عملیات‌های قهرمانانه در قدس اشغالی و کرانه باختری را واکنش طبیعی فلسطینی‌ها در پاسخ به جنایات نظامیان و شهرک نشینان اشغالگر صهیونیست علیه مسجدالاقصی و مقدسات اسلامی توصیف کردند.

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس با صدور بیانیه ای عملیات دوگانه امروز در قدس اشغالی را واکنش ملت فلسطین به جنایات صهیونیست‌ها توصیف و تاکید کرد: عملیات قدس قاطعانه این مساله را به اثبات رساند که تروریسم رژیم صهیونیستی تنها با افزایش عملیات‌های قهرمانانه مقاومتی از سوی فلسطینی‌ها با ابزارهای متنوع و اماکن مختلف پاسخ داده می‌شود.

جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز در بیانیه ای تاکید کرد: عملیات قدس پیامی با این محتوا به سران صهیونیست و رهبران شهرک نشینان مخابره کرد که سیاست‌های جنایتکارانه، شما را از ضربات سهمگین مقاومت فلسطین در امان نخواهد گذاشت.

جنبش جهاد اسلامی تاکید کرد: صهیونیست‌ها بدانند هر گونه اقدام در زمینه یهودی سازی، تعرض‌ها علیه مقدسات اسلامی و تجاوزات و سرکوب فرزندان ملت فلسطین در قدس، الخلیل، جنین و نابلس بدون پاسخ نخواهد ماند.

جبهه مردمی برای آزادی فلسطین نیز در بیانیه ای تاکید کرد: تجاوزات اشغالگران علیه شهرها، روستاها و اردوگاه‌های ما تنها با افزایش مقاومت، ایستادگی و توسعه دایره درگیری‌ها در همه اراضی فلسطین پاسخ داده می‌شود.

کمیته‌های مقاومت فلسطین نیز با صدور بیانیه ای عملیات دوگانه امروز در قدس اشغالی را تبریک گفته و آن را سیلی دیگری بر سرویس‌های امنیتی و نظامی رژیم صهیونیستی توصیف کرد.

در ادامه این بیانیه تاکید شده است: مبارزان مقاومت نشان دادند که قدرت و اراده اجرای عملیات‌های منحصر بفرد و وارد کردن ضربات قوی به اشغالگران در هر زمان و مکان را دارند.

جنبش المجاهدین فلسطین نیز عملیات قهرمانانه قدس را بیانگر شکنندگی رژیم جنایتکار صهیونیستی دانست و تاکید کرد: مقاومت با اجرای تدابیر مبتکرانه این مساله را به اثبات رسانده که تا بیرون راندن اشغالگران از اراضی فلسطینی استوار باقی خواهد ماند.

گفتنی است صبح امروز دو انفجار شدید قدس اشغالی را لرزاند که طی آن تاکنون یک صهیونیست کشته و ۲۱ نفر دیگر زخمی شده اند.