شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#ترکیه#رئیس جمهور

اردوغان: با تانک به سراغ تروریستها خواهیم رفت

اردوغان: با تانک به سراغ تروریستها خواهیم رفت

رئیس جمهور ترکیه با اشاره به عملیات ضدتروریستی پنجه-شمشیر تاکید کرد که در کوتاهترین زمان ریشه تمام تروریست‌ها را می‌خشکانیم.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از آناتولی،‌ رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه در مراسم افتتاحیه سد یوسف‌الی و نیروگاه برق آبی در آرتوین بار دیگر بر مبارزه با تروریسم تاکید کرده و اظهار داشت: چند روز است که با جنگنده، توپ و پهپادهایمان روی سر تروریستها هستیم. اما در کوتاهترین زمان با تانک و نیروهای نظامی به سراغشان خواهیم رفت و ریشه آنها را خواهیم زد. این را بدانید.

اردوغان در خصوص عملیات موفق پنجه-شمشیرگفت: در پاسخ به حمله بزدلانه‌ای که جان 6 شهروند بی گناهمان را گرفت، اهداف تروریستی در شمال عراق و سوریه را با خاک یکسان کردیم. کسی نمی‌تواند مانع ما شود و در جاهایی که حملات علیه مرزها و شهروندانمان ادامه دارد، خط امنیتی را تا جایی که لازم باشد می‌کشانیم.

رئیس جمهور ترکیه تاکید کرد: پایان راه برای کسانی که فکر می‌کنند می‌توانند با بازی با کلمات، تغییر نام گروه‌های تروریستی و عکس گرفتن سربازانشان در کنار این عناصر، حواس ترکیه را پرت کنند، فرا رسیده است.

وی ضمن انتقاد از حامیان تروریسم گفت: هویت، آدرس و سابقه کیفری تروریست‌ها را می‌دانیم. همچنین خوب می‌دانیم که چه کسانی از تروریست‌ها حمایت و آنها را تسلیح و تشویق می‌کنند. اجازه نخواهیم داد خون شهید 4 ساله و معلم 22 ساله (در حمله تروریستی به شهر کارکامیش) پایمال شود.

طی روزهای گذشته ترکیه حملات هوایی گسترده ای را در شمال سوریه و عراق ترتیب داده است. کارشناسان معتقدند که این حملات مقدمه حمله زمینی به مناطقی در شمال سوریه و گسترش اشغال این منطقه از سوی ترکیه است.

انتهای پیام/