شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#سیاه#مقامات#قدس

واکنش صهیونیست‌ها به انفجارهای قدس؛روز سیاه سیستم امنیتی اسرائیل!

واکنش صهیونیست‌ها به انفجارهای قدس؛روز سیاه سیستم امنیتی اسرائیل!

مقامات صهیونیست در سخنانی در ارتباط با دو انفجار شدید صبح امروز در قدس اشغالی که تاکنون یک کشته و ۲۱ زخمی برجا گذاشته اظهار نظر کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه قدس الاخباریه، مقامات صهیونیست در سخنانی در ارتباط با دو انفجار شدید صبح امروز در قدس اشغالی که تاکنون ۲۲ زخمی برجا گذاشته اظهار نظر کردند.

بنابراین گزارش، در پی این دو انفجار «بنی گانتز» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی نشستی فوق العاده با سران سرویس‌های امنیتی برگزار کرده و در حال ارزیابی شرایط است.

در همین رابطه «حاییم گلد برگ» خاخام صهیونیست عنوان کرد که حوادث صبح امروز در قدس اشغالی من را به ۲۰ سال قبل بازگرداند.

سخنگوی پلیس رژیم صهیونیستی نیز در این ارتباط گفت که ما در حال بازرسی همه ایستگاه‌های اتوبوس در قدس هستیم.

«یعقوب شبتای» از مقامات پلیس رژیم صهیونیستی نیز در این باره گفت: هدف ما در شرایط کنونی منع وقوع انفجارهای دیگر است و نیروهای ما در تلاش برای یافتن عاملان این دو انفجار هستند.

«بتسلئیل اسموتریچ» رئیس حزب صهیونیسم دینی نیز در واکنش به این انفجارها تاکید کرد: عملیات‌های امروز در قدس اشغالی، من را به ۲۰ سال قبل در زمان اوج انتفاضه قدس بازگرداند.

«ایتمار بن گویر» رئیس حزب قدرت یهودی از احزاب راستگرای افراطی به رهبری نتانیاهو نیز گفت: انفجارهای قدس ما را به زمان انتفاضه لعنتی بازگرداند!

«یونی بن مناحیم» تحلیلگر صهیونیست در این باره گفت: ما وارد دوران جدید از جنگ درون شهرهای اسرائیلی شده ایم که طی آن عملیات‌های سازمان یافته از طریق بمب گذاری انجام می‌شود.

وی عملیات‌های امروز در قدس اشغالی را به منزله شکست شاباک (سرویس امنیت داخلی رژیم صهیونیستی) دانست که نتوانست از وقوع آنها جلوگیری کند.

«هلیل بیتون روزین» روزنامه نگار صهیونیست نیز در این باره اذعان کرد: امروز یک روز سیاه برای سیستم امنیتی اسرائیل بود و به نظر می‌رسد مقامات صهیونیست این روزها بیشتر مشغول مراسم تودیع خودشان هستند!

گفتنی است صبح امروز دو انفجار شدید قدس اشغالی را لرزاند که طی آن تاکنون یک صهیونیست کشته و ۲۱ نفر دیگر زخمی شده اند.