شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#مجلس

جوکار در گفتگو با مهر:

تشکیل کمیته تحقیق درباره حوادث اخیر اقدام موثری است

تشکیل کمیته تحقیق درباره حوادث اخیر اقدام موثری است

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس در واکنش به تشکیل کمیته تحقیق با هدف احقاق حقوق متضررین از حوادث و اغتشاشات اخیر، گفت: افراد متضرر باید هر چه زودتر به حقوق خود دست پیدا کنند.

محمدصالح جوکار در گفتگو با خبرنگار مهر، در واکنش به تشکیل کمیته تحقیق در وزارت کشور با هدف احقاق حقوق متضررین از حوادث و اغتشاشات اخیر، اظهار داشت: متأسفانه برخی از مردم در اغتشاشات اخیر ضرر و زیان زیادی به لحاظ معنوی و مادی کردند و لازم بود چنین کمیته‌ای برای پیگیری حقوق آنان تشکیل شود و این اقدام بسیار مهم و ارزشمند است.

وی بیان کرد: کمیته حقیقت‌یاب باید متشکل از کارشناسان و افرادی باشد که به صورت همه جانبه به مسئله نگاه کنند و دیدگاه آنان باید واقعاً کارشناسی باشد تا افراد متضرر هر چه زودتر به حق و حقوق خود دست پیدا کنند.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: کمیته تحقیق باید به صورت مرتب جلساتی را برگزار کند تا افرادی که در حوادث اخیر متضرر شده اند، به حقوق خود برسند. به صورت کلی این اقدام بسیار اثرگذار و سازنده است.

نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه قطعاً این اقدام تأثیر بسزایی در افزایش اعتماد عمومی جامعه دارد و نوعی اعتمادسازی محسوب می‌شود، گفت: البته کمیته تحقیق باید بررسی‌های کافی و جامع را انجام دهد تا منافع کسانی که در حوادث اخیر ضرر کردند، تأمین شود.