بازداشت دانشجونماهای مسلح که باعث ناآرامی در کردستان شده بودند / تا دندان مسلح بودند

به گزارش رکنا؛ سردار علی آزادی در سنندج از بازداشت 4 نفر از دانشجونما‌هایی که با ایجاد راهبندان جلوی درب ورودی دانشگاه کردستان قصد ایجاد ناامنی داشتند، خبر داد و اظهار داشت: این افراد دانشجویان را به فراخوان و آشوب دعوت می‌کردند که با تعقیب و گریز و هوشیاری ماموران‌ یگان ویژه شناسایی و دستگیر شدند.

وی افزود: این عده از اراذل و اوباش که دانشجو نبودند با سلاح و با هدف ایجاد آشوب در محله قرادیان بهاران که یکی از ورودی‌های دانشگاه کردستان هم در این‌ مسیر است، اقدام به اجرای پروژه کشته‌سازی و روشن کردن آتش و تخریب اموال عمومی می‌کردند.

فرمانده انتظامی استان کردستان با بیان اینکه سه دستگاه خودرو همراه نیز از این افراد کشف و توقیف شد، گفت: همچنین از داخل این خودروها سلاح جنگی وینچستر تاشو، 40 عدد فشنگ ساچمه‌ وینچستر، لاستیک فرسوده، بطری‌های بنزین و کوکتل مولوتوف هم کشف شده است.

وی با بیان اینکه پس از بررسی‌ها مشخص شده که دستگیرشدگان با این سلاح‌ها پروژه کشته‌سازی را انجام داده بودند، عنوان کرد: این افراد این اقدام‌ جنایتکارانه را انجام و آن را گردنِ نیروهای انتظامی و سپاه می‌انداختند.

 آزادی با بیان اینکه جانمان را برای تامین امنیت اقشار مختلف مردم به ویژه دانشجویان فدا می‌کنیم، تصریح کرد: اجازه نمی‌دهیم‌ خدشه‌ای به امنیت شهروندان عزیز وارد شود.

این افراد در چند روز گذشته فضای دانشگاه کردستان را ناامن و ملتهب کرده بودند و در رسانه‌های معاند، ناامنی‌ها را به نیروهای انتظامی و سپاه کردستان منتسب می‌کردند که با هوشیاری و اشراف اطلاعاتی پلیس نقشه‌های شوم این مزدوران ضدانقلاب برملا شد.