شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پارکینگ#تهران#پایتخت

بزرگترین پارکینگ پایتخت چقدر ظرفیت دارد؟

بزرگترین پارکینگ پایتخت چقدر ظرفیت دارد؟

باشگاه خبرنگاران: مدیرعامل شرکت نوسازی عباس آباد گفت: با ساخت باغ نمایش، خانه نمایش و بزرگترین پارکینگ تهران اقدامات عمرانی اراضی به پایان می‌رسد.

سید محمدحسین حجازی مدیرعامل شرکت نوسازی عباس آباد در نشست خبری با اشاره به آخرین وضعیت منطقه و ساخت‌وسازهای صورت گرفته اظهار کرد: ساخت‌وسازهایی که انجام می‌شود مطابق با طرح جامع اراضی عباس آباد است.

وی ادامه داد: سعی کرده‌ایم تا بخش قابل توجهی از طرح را اجرایی کنیم و با ساخت باغ نمایش، خانه نمایش و بزرگترین پارکینگ تهران با ظرفیت ۳ هزار خودرو اقدامات عمرانی اراضی به پایان می‌رسد.

حجازی بیان کرد: پارکینگ نوروز به بهره‌برداری رسیده است و ظرفیت گنجایش هزار خودرو را دارد و با به نتیجه رسیدن هتل دیدار نیزمشکل پارکینگ حل خواهد شد.

حجازی درباره وجود موتور و اسکوتر برقی گفت: در پارک طالقانی ایستگاه اسکوتر برقی وجود دارد و در تابستان اسکوتر برقی اجاره داده می‌شود اما در تابستان حجم بازدیدکنندگان از این مجموعه زیاد است و باید ایمنی مجموعه را نیز فراهم کنیم و چند مجموعه درحوزه اسکوتر برقی و دوچرخه سواری با مجموعه همکاری می‌کنند.

مدیرعامل شرکت نوسازی عباس آباد با اشاره به طرح جامع اراضی بیان کرد: در طرح جامع سطح اشغال مجموعه مشخص شده است و هرکه از این امر تخلف کند جریمه می‌شود و تعدادی از مسئولان سابق نیز جریمه شدند و بخشی از اراضی نیز بایر ماندند و درگیردعاوی حقوقی هستیم.

وی ادامه داد: پرونده‌هایی با وزارت راه و بانک سپه نداریم زیرا زمین آنها متعلق به خودشان است اراضی عباس آباد خود دارای کمیسیون ماده۵ است.